Snyggast jib på skidor eller snowboard?

Snöbräda är för lätt och lite mjäääkit att åka. Hur stor e chansen att man slår sej? får ont i fötterna? (dom där mjuka Telletubbies dojjorna tsssss) man kan inte få nåra stavar i örat till exempel...bara det är ett bevis för att skidåkare är mycket mycket mycket kyligare än snöbrädeåkare....

På rail är snowboard snyggast fast skid-jibbarna kan ju göra jäklit snygga "grinds" men på skidor är de ju ganska svårt att variera sej...=(
I hoppen är de ju mer rättvist men skidor vinner...vet inte varför

skidor ser så jävla mycket skönare ut!!!!på bräda kan man inte göra lika många grabs....d ser så jävla stelt ut me bräda.....d ser skönare ut när man liksom svänger runt me skidor....kepp jibbing on your skis

jag åker snowboard men tycker ändå att skidor har en hel del sjukt mycket snyggare trick än snowboard tex när jon olsson o c&o kör rodeos med cross eller vad det heter kanske hur snyggt som helst så jag måste säga skidor

sry för att jag sviker snowboard...

pcs

Skidor e lätt snyggast. okej på bräda kanske man kan göra lite mer olika rails men skidor ser liksom mycket grymmare ut. Och i luften äger skidor så mycket. på snowboard ser alla grabbarna likadana ut. man kan typ graba på 50 ställen runt brädan men på skidor kan man göra grymmare grejer och korsa skisen. Och så ser de lite muppat ut att åka på sidan o hålla på me snowboard

Snowboard jibbing är grymmare,men det är nog bara för att jag själv åker snowboard!!!!!!!!!!!!

Men det är sä jäkla lätt att rotera på skidor det är en helt annan grj på snowboard.Snowvboard är dessutom mycket svårare.Det är coolare att säga att man satt en 360 på snowboard än på skidor!!!

De beror helt på, helt klart tycker ja själv att skier
är snyggast.
Men snowboard kan också va helt sjukt snyggt om
de utförs av rätt person, med rätt känsla, och
när man verkligen ser att han gör det för han giller de.
Inte bara för att han e så jävla king.

Tycker att de flesta brädåkare göré me för lite känsla.

Samtidigt som skier är mer imponerande, ovanligare en snowboard
+ en jävla massa mer prylar å hålla reda på (:

Skidor. Jag tycker det mycket pga att det ser så grymt härligt ut när man spinner med skidorna korsade, typ tailgrab eller mutegrab. :)

Fast Snowboard kan se ganska cleant ut det också.

de blir ju som grymt med båda ^_^ fast jag tror nästan att snowborders e liter grymmare på att jibba, iof så kan dom ju inte göra feta ironcross snurrar, men ändå...=)

tycker det ser mkt snyggare ut med jibbing med bräda än med skidor... men det ser soft ut med skidor oxå, det kan jag verkligen inte säga nått om :)

Jag tycker att skidor ser snyggast ut för det ser mer "fritt" ut när nån jibbar med skidor än med en snowbord. Sen tycker jag att det ser mer respektgivande ut att se nån göra tex en 360 på skidor än snowbord.

jag tycker det ser så jävla löjligt ut när skidåkare åker baklänges å putar med arslet.

I ett stort hopp finns det inte snyggare än skidor, finns inte mkt som klår tex en riktigt stor switch 5:a med mkt stil ! däremot är snowboard snyggar på rails, kan vara för att det är mkt enklare att variera sig, det enda som skulle kunna utmana från skidor är väl en riktigt riktigt fet tail/nose slide, och då menar jag FET man ska ligga på böjen av tailen i stort sett ;D

snowboard är ju skit mycket snyggare! skidåkare kan ju bara gör en sorts railning men snowboard åkare kan göra mycket mer saker på rails mycket snyggare

Vad spelar det för roll?

Bra variation i parken med twintips och bräda.
Bräda och twintips har olika tjusningar och kan
därför inte jämföras.

Åker själv bräda, men ska börja med twintips också,
för att just få variera lite.

tat lugnt jibberss!!

Skidor är det självklara alternativet att åka och det är grymmast att titta på också.. Men snowboard kan också vara grymt. Titta bara på Mosesson i The Battle, det grymmaste hoppet denna vinter hittils. Men han blir slagen på Jon Olsson Invitational!! Så det så :D

Ähmm.. själv tycker ja att snowboard är snyggast... asså det är ju nästan lite mer personligt på nått mysko sätt... men ja det är svårare också så man uppsakattar tricken mer.... men men skodir å också sjok ju.. lite lättare... men

vadå, snowboard: snyggast på rails?!
skidor är ju mycket snyggare. man behövr ju inte ställa sig på mitten under skidorna när man railar. man får väl ha lite fantasi! man kan ju raila på framdelen på själva skidan, vilket är asgrymmt. det krävs ju en del framåtvikt, men kolla bara på lars veen i OVERRIDE! så jävla grymmt!

Jävla hönshjärna, har du problem med att skriva in " Snyggast jib på snowboard eller skidor" på sökning efter tidigare trådar?

Men om man blir jätte duktig på snowboard, så tror jag det är en roligare sport än skidor,för det e ju inte kul när man är nybörjare,och för attdet ska riktigt kul med snowboard så ska man ha lärt sig att spinna bonka och tricksa!

MEN vafan ere här för jävla inlägg igentligen!!!??..
Vem fan bryr sej om d!...sorligt FAN!
nu blev min dag förstörd!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp