Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
den har jag aldrig hört talas om, är det jag som är efter, eller är det nå nytt?jeppenator sa:Tindyyy!!
hahaha:D:D tindy(Y)jeppenator sa:Tindyyy!!
vad är det för fel på en smal false tailgrab då?Michael-G sa:en fet true nosegrab är fint
Aspebo sa:den har jag aldrig hört talas om, är det jag som är efter, eller är det nå nytt?jeppenator sa:Tindyyy!!bild eller film skulle sitta fint!
Iron Cross är heller inte en grab.Salomon1080Gun sa:och sen har vi.. iron cross, eller det är ungefär som mute grab, bara att tweakad bakåt
Nope, på saugsage korsar man inte skidorna.mistersedin sa:Men på jeppenators bild, är inte det en sausage? Är inte sausege exakt så?
BarrowNystroem sa:bow + arrow e snyggast :D
Vad tycker du själv?m_p sa:Vilken är den snyggaste graben??
Tyckr den ser bedre ut på denher bilden. SJUUUUUKT SNYGGjeppenator sa:http://media.nscdn.com/uploads/cache/images/1233458014-735995-600x375-1233457978LJTINDY.jpgAspebo sa:den har jag aldrig hört talas om, är det jag som är efter, eller är det nå nytt?jeppenator sa:Tindyyy!!bild eller film skulle sitta fint!
Det är som en tailgrab men man korsar mindre, lägger upp skidorna på ryggen och grabar på utsidan av skidan!
LJ visar hur man gör detta ganska bra![]()