hur mänga tails har du??? jag har bara en på min bräd ;-)CrashX sa:..... och grabba båda tailsen, jääävligt snyggt. ^^
ja du customx,, har han ett kors på ryggen så kan man ju lura lite på om det trots allt inte kan vara två plankor =)CustomX sa:hur mänga tails har du??? jag har bara en på min bräd ;-)CrashX sa:..... eller en fin seg Backflip med ett fett kors på ryggen och grabba båda tailsen, jääävligt snyggt. ^^
Alla som var inne på Team sport kupolen borde faktiskt veta att det finns brädor med två tails. eller om ni har sett en av dom alldra första snowboardarna..tooj sa:ja du customx,, har han ett kors på ryggen så kan man ju lura lite på om det trots allt inte kan vara två plankor =)CustomX sa:hur mänga tails har du??? jag har bara en på min bräd ;-)CrashX sa:..... eller en fin seg Backflip med ett fett kors på ryggen och grabba båda tailsen, jääävligt snyggt. ^^
Inte meningen o va elak, men ändå :P... du har hjälpt mig sjukt mkt annars!
Ja, det är sant... men kors på ryggen då? Vad jag kommer ihåg var tailarna inte ledade o kunde korsas,, klart, han kanske hade en söndrig bräda... vad vet jag..Dvid sa:Alla som var inne på Team sport kupolen borde faktiskt veta att det finns brädor med två tails. eller om ni har sett en av dom alldra första snowboardarna..tooj sa:ja du customx,, har han ett kors på ryggen så kan man ju lura lite på om det trots allt inte kan vara två plankor =)CustomX sa:hur mänga tails har du??? jag har bara en på min bräd ;-)
båda dom altelnativen har som sakt fish tail bilket betyder att tailen blir delad och går ut och slutar som två tailar.
a det är ju försej sant detooj sa:Ja, det är sant... men kors på ryggen då? Vad jag kommer ihåg var tailarna inte ledade o kunde korsas,, klart, han kanske hade en söndrig bräda... vad vet jag..Dvid sa:Alla som var inne på Team sport kupolen borde faktiskt veta att det finns brädor med två tails. eller om ni har sett en av dom alldra första snowboardarna..tooj sa:ja du customx,, har han ett kors på ryggen så kan man ju lura lite på om det trots allt inte kan vara två plankor =)
båda dom altelnativen har som sakt fish tail bilket betyder att tailen blir delad och går ut och slutar som två tailar.
håller med.blizzy sa:lååång o utdragen 360 shifty shifty på ett riktigt fett hopp...
haha.. va?!alwaysCrash sa:såg en norsk grabb som körde backflips me bindning oknäppt bara hade foten stog på plattan sen när han va i luften gjorde han backflips me nosegrab i bakre foten lös, de va fett som fan!!
Word! Bra sagt!!CustomX sa:rodeo 5:a
alt, låååånnng 180 indy i BC med puder upp till öronen..
oj fick precis lite gåshud...
skriver under på den!blizzy sa:lååång o utdragen 360 shifty shifty på ett riktigt fett hopp...
hmm mvg i trick eller? finns inget som heter unnatural på snowboard..å föresten hur kan du tycka de är snyggt att snurra me method?:Spark_pojken sa:hmm mvg i engelska eller?TT-JONTHE sa:360 talegrab
jag tycker att en huuuuge sw unnatural cork 5 method är riktigt fet![]()
ja sluta va cp o inte fatta? han gjorde backflips me en fot lös o tog nosegrab.. de va i stöten btwSleazyRider sa:haha.. va?!alwaysCrash sa:såg en norsk grabb som körde backflips me bindning oknäppt bara hade foten stog på plattan sen när han va i luften gjorde han backflips me nosegrab och bakre foten lös, de va fett som fan!!
en ja känner försökte det och slog i huvet i knät och svimma:P:Dblizzy sa:Okej, dubble grabs i all ära.. svårt som sören att balansera, man måste va riktigt högt för att ens hinna men.. är det snyggt?
Vet inte (och orkar inte titta efter) om de som skrivit "truckdriver" som snyggast trick är skidåkare, för på skidor är det rätt coolt, men på snowboard? Ser ju sjukt fult ut, t.o.m fulare än bara en nose eller tailgrab som är mycket enklare att göra, so why bother?
Ska det va dubble grab får det ju va nåt i stil med cannon ball på skateboard, alltså tail + nose (förutsätter att man har en riktigt kort bräda hehe) möjligtvis eller stalefish + mute tweakat..
För övrigt håller jag mig fortfarande till att shifty shifty i en 360 eller 540 lätt är snyggaste tricket.. spelar ingen roll om nån kommer upp på ett svart och bara snurrar som en galning som värsta akrobaten för att sen bara landa helt random.. har man inte kontrollen för att göra det shifty shifty har man inget o komma med...
Stöten säger du.. Ja det förklarar ju saken, varför sa du inte det med en gång?alwaysCrash sa:ja sluta va cp o inte fatta? han gjorde backflips me en fot lös o tog nosegrab.. de va i stöten btw
har inte alla snowboardar tail ?mas_skier sa:cab 7 med tail