Söka jobb på plats i sälen/åre

okilidokili

Ny medlem
Är det någon idé att åka upp till sälen/åre och söka jobb på plats t.ex bartender, servitör diskplockare mm. Jag har gått hotell & restaurang, har jobbat som servitör/diskplockare i tre år och bartender i ett år på en nattklubb.Finns det nån chans att få jobb eller är jag för sent ute? Är det fler som hade tänkt och göra så?

Tror tyvärr att du är lite sent ute, men till nästa säsong så har du nog alla chanser ? Kanske kan gå om du har någon schysst kontakt, men annars tror jag att det är för sent.

lätt att det går jag gjorde det i vintras.finns alltid folk som behöver folk.åk upp efter jul då brukar det finnas en del som insätt att det inte är deras grej och slutar bara ta dess jobb då

Åk bara! Jag fick jobb som liftvärd i slutet av februari. Sen kan du ju alltid jobba på det där "telefonsäljar-stället":) om det finns kvar. Det är många som behöver hjälp med nåt, och många som slutar arbeta mitt i säsong. Va fan! Släng upp en grill nånstans och sälj hamburgare, det löser sig alltid på nåt sätt!

kolla med min arbetsplats för vintern... karolinen i åre, dem söker då iaf extra hjälp !
gå in på www.karolinen.se och kolla, anonsen låg då fortfarande ute på ams idag !

Tack för svaren en fråga till. Är det någon som vet ett ställe där man kan hyra ett billigt rum eller en stuga som man kan hyra in sig på? skulle vara bra så man slipper slagga i bilen.

Tillbaka
Topp