Söker Boende i Åre vintersäsong 08/09

hampan8

Ny medlem
Söker Boende i Åre vintersäsong 08/09
Söker Boende att dela med någon/några vs i Åre 08/09.
Gjort värnplikten och varit yrkesmilitär så jag kan städa, vara renlig och plocka upp efter mej.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp