Söker boende i Badgastein!

carpe_diem87

Ny medlem
Hej,
vi är två tjejer som ska ner till Badgastein i mitten av januari och stanna till mars/april. Nu söker vi boende, delar gärna boende med någon/några andra! Är det någon som har 2 lediga platser kanske? Helst så nära centrum som möjligt. Eller är det någon som har något tips om billigt boende där nere?!

Vet ni något så hör av er!

Senast ändrad:
Gå in och kika på badgastein.at. Kolla på feriewhonung. Bara att spotta ut en massa mail till olika ställen. Kolla på "villa edith". Billigt, stora rum och jag kommer bo där i fem veckor... tar typ 7 min att gå till haeggis.

Tja.. Jag letar också boende i Bad Gastein från mitten av Jan till mars/april. Säg till om ni hittar något, det är en kille och förhoppningsvis en tjej som hänger med. Annars sticker jag själv. :)

Detsamma, hör av er om ni vet något. ;)

Hej, nä fortf. inte.. vi vill bo på ett ställe minst tre veckor. Men det går lite segt, men har skickat mail. får se när svaren kommer. så tyvärr...

sorry, svara inte på vart man kan söka.. men sök på vandrarhem, pensionat m.m.. kolla på hemsidan som "carrwik" rekommendera.. badgasten.at kolla sen på feriewhonung.

Hallå där!
Har precis kommit hem från BG idag, åker ner igen o jobbar efter jul. Har jobb men inget boende ännu så ni får jättegärna tipsa om ni hittar ngt eller vart man kan leta!?

Askin ska ni passa er för ja. Likaså Herr Weiner på alpen residens. Han tokblåste oss för två år sedan.

Vi, jag och tre till, drar ner den 27:e dec utan varken jobb eller boende. Hojta till om ni ser nåt. Vi lovar att skriva här om vi får tag på bra boende.

tjo..

checka pa villa mühlberger, ligger15min att ga till centrum men de har boende hörde jag igar.
finns även jobb pa miramonte som ligger i centrumet jämte kebaben ( Ischmals) snacka med honom för han vet massa jobb och sant ocksa..

lycka till

Äh, Askin är väl inte så farlig.

Vet inte om Milchof hyr ut längre (följ järnvägen mot sporten, innan ni kommer till bilhandlaren på högersidan (innan längskidspåren) så tar ni vänster ist igenom den smala tunneln), enligt rykten så slutade de efter vi hade bott där...:)

Hett tips om ni vill få tag på dem som hyr ut: Maila inte, ring, internet existerar inte utanför Sverige (har väl visserligen bättre sen jag var nere, men mail brukar dröja bra länge innan folk svarar på).

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp