W Wallette Ny medlem 2007-12-28 Söker boende i St Anton 1-7 januari #1 Hej, Någon som har en bädd över 1-7 januari i St Anton, Nasserein eller St Jacob? Betalar bra, både för boendet eller tipset som ger ett. Hör av er fort som tusan... mvh Johan
Hej, Någon som har en bädd över 1-7 januari i St Anton, Nasserein eller St Jacob? Betalar bra, både för boendet eller tipset som ger ett. Hör av er fort som tusan... mvh Johan