Söker boende i St Anton

Ante-russ

Ny medlem
Söker boende i St Anton
Tjenna!
Nu är det så att mitt boende håller på att ta slut så jag får börja leta efter ett nytt ställe att gömma mina saker i.
Söker ett boende runt st Anton. Bor just nu i Pettneu men allt är intressant.

Tappade mobilen i backen idag så mailen är det ända sättet att nå mig på.
ww_rusty@hotmail.com

Söker boende i St Anton
Åker till st anton nästa vecka! Söker boende vi med, är 2pers! Så får ni napp är vi gärna på! Vi kollar runt massor nu, men anatar det är störst chans att hitta på plats??

Söker boende i St Anton
jag har boende nu i pettneu men det tar slut om några veckor.
det finns ju lite boende här o där men bara dyra sådana.

Söker boende i St Anton
hej om ni hittar en lägenhet för flera så är jag också lätt på, drar ner själv 27e feb. Och skulle va kul att hitta några som man kan fixa ihop nått boende med :) Caroline

Söker boende i St Anton
hej. Jag tänkte åka ner om två veckor men har inte heller något boende fixat. Hr dock hittat en lägenhet för 4 pers i anton som inte verkar alltför ruggigt. Dock är den bara ledig v.6-7 och från mars säsongen ut. Någon som e på?

Söker boende i St Anton
Jag och två killar till har varit nere i typ en vecka och sökt boende och jobb. Men det är verkligen inte lätt att få tag på något. Det vi letade mest efter var boende, men det verkade lönlöst. Haus Grüber, Gennewein och sådana kollektiv var upptagna också. Men om det är någon som hittar något så är vi 4 killar som är grymt intresserade av både jobb och boende.

Söker boende i St Anton
enligt den info jag fått ska den vara 54 m2 stor, rymma 4 pers, en bil (i garaget alltså), och ligga 7 minuter från galzighbahn och 1 minut från spar. ganska schysst läge antar jag. Internet och övriga kostnader är inräknade i totalt 1600€ månaden. dock inte tillåtet att festa i lägenheten så det får vi göra någon annanstans =P
fortfarande intresse?

Söker boende i St Anton
Lånar tråden lite.

Jag hade tänkt att dra ner (själv) lagom till februari, alternativt slutet av januari och köra bara en månad i St Anton.
Söker nu någonstans att inkvartera mig under den perioden, alternativt någon/några att åka ner med och dela hyran på ett rum / lägenhet.
Bättre det än 14,000:- för en egen B&B kvart.

Söker boende i St Anton
Jag och två polare har tröttnat på livet här hemma och är också sugna på att sticka ner nu. Har kollat lite boende men verkar vara svårt att hitta något (med överkomligt pris). Någon som har koll på hur det ser ut där nere nu om man försöker fixa bostad på plats? finns det något?
...om någon har plats över eller hittar boende att dela så är vi intresserade!

Söker boende i St Anton
Vi är två göteborgare som söker boende också (jag till början mars). Min kompis kommer ner på fredag och jag har tillfälligt boende i två veckor för mig och honom.
En till som jag bor med nu som söker också...

Hör av er

+436641784214

Söker boende i St Anton
Hej!

Vi är två tjejer från Stockholm som åker ner till St Anton den 17e februari och vi har inte heller hittat nåt bra boende direkt. Vi har kollat på lite lägenheter men de är dyrt!
Så vi är också väldigt sugna på att dela med några en period eller hela tiden, ska vara borta en månad.. Några som känner för att slå ihop sig??

Söker boende i St Anton
Tja!
Är även jag en tjej från Stockholm på väg ner till St Anton. Tänkte också dra ner i början av februari och stanna några veckor. Just nu lutar det åt nåt pensionat. Är lite kräsen av mig, vill ha eget rum. Är naturligtvis beredd att betala lite mer av hyran för detta. Men är helt klart på om någon har hittat en lite större lägenhet, som min ekonomi tillåter.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp