Söker boende säsongen 2011/12

• Trådstartare Trådstartare PetterLundqvist
  • Start datum Start datum
P

PetterLundqvist

Guest
Yes, precis som rubriken säger så är jag i behov av boende säsongen 2011/2012 i fantastiska Åre!

Det ni har att göra med är en blivande 20-åring med en social, trevlig och positiv personlighet. Gillar att träffa nytt folk, vilket gör att jag utan problem kan dela boende - både med tjejer och/eller killar!
Bor för tillfället i Helsingborg, men flyttar till Åre runt 15 dec för jobb på Holiday Club. Intresserad av att dela boende/hyra ut lägenhet? Tveka inte att höra av dig, så berättar jag mer om mig själv!

Peace.

Mja, nu ligger ju tråden trots allt i \"Åres forumdel\", så jag hoppas folk kopplar det på egen hand! (:

Men tack för tipset!

wolwerin sa:
kan du bo i Undersåker
Jag ser helst att bo mitt i Åre, då jag inte kommer ha tillgång till fordon under min säsong. Givetvis kan man ta kollektivtrafik eller dylikt, men det är inget jag söker efter i första hand. Jag tror helt enkelt det kan bli värt att betala lite extra i månaden för att bo centralt.

Skulle det krisa så hör jag givetvis av mig - så får vi se om erbjudandet kvarstår! Tack oavsett Wolwerin. =)

Tillbaka
Topp