Söker boende St. Anton

Vukkan

Ny medlem
Söker boende St. Anton
Tjena! Vi är två grabbar som båda har åkt skidor hela livet och nyligen tagit studenten. Nu är vi sugna på en vintersäsong i St. Anton och letar därför efter boende där nere. Så om någon har plats för två goa grabbar så hör gärna av er antingen här eller på Facebook! :)
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp