Söker jibbpolare!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Pontus_J

Ny medlem
Söker jibbpolare!
Shoo brush!

Skulle vilja ha någon att JIBBA med! Du ska ha minst xl i byxstorlek och jack/tröjstorlek. För korta stavar och baxade skidor gäller! Inget annat! Förstått!????????!?!?!?!?
Spelar ingen roll om du är grym på att hoppa eller om du är en sån där posébög som inte kan åka varken slalom eller hoppa. Har du stora kläder så åker du med mig, deal?
Puder är vardag så ett stor ++++ är om du har feta goooglar! och bandana, risken för snöskärning är annars VÄLDIGT STOR!

Peace!

Söker jibbpolare!
Shooo!
Glömde en sak, när det är soligt kör du med t-shirt, helst lila så att du sticker ut lite! Kan du filma när jag gör 360 i !alla! hopp i svarta i bräcke så köper jag en big mac på donken!

PEACE!

Senast ändrad:
Söker jibbpolare!
NEJ fi fan! Jag söker jibbpolare! kan du inte läsa?

Freeride har gått ner i bottenträsket, inte ens läsa kan man.

Senast ändrad:
Söker jibbpolare!
Jag hänger lätt på. Fast jag har bara L i byxorna. Kan du göra ett undantag om jag knyter en du rag runt halsen?

MVH

Söker jibbpolare!
Självklart är det en bandana jag knyter, du ragen har jag på huvet.
Jag kan även fixa en hel back med Sockerdricka som vi kan festa till det på.

Söker jibbpolare!
jag e på ! HAR XXL i byxor och jacka sen har jag en glock i jackfickan så om nån jidddrar sjuter ja ner dom!!!!
PEACE OUT NIGGGAAA

Söker jibbpolare!
rasha sa:
jag e på ! HAR XXL i byxor och jacka sen har jag en glock i jackfickan så om nån jidddrar sjuter ja ner dom!!!!
PEACE OUT NIGGGAAA
Då kanske jag kan få beskydd av dig när vi jibbar mot att du får en del i sockerdrickssbacken?

Söker jibbpolare!
Nu börjar det likna något! Glock är bara för kärringar så rasha är utesluten! Setermaan, hade du skrivit Monster Energy istället för sockerdricka hade du varit en klockren kandidat men jag känner att du inte har det rätta Go´et så tyvärr. Ingen REAL GANGSTA som vill bli min polare! Snela!!!?!?!!??!!? Jag lyssnar på Eminem, han é grym!!!!

PEACE BRUUUSHAN!

Söker jibbpolare!
du kan få glida med mig, jag är cool p12, har xxl i allt (kalsongerna också, inte för att jag fyller ut dem men dom är ju baggy...)
har bandana. hjälm är för prohoes så jag kör med mössa och gogglar endast.
mina stavar är 20cm och mina skidor har inga stålkanter.
och jag vill fan inte ha nån peace.

Söker jibbpolare!
lobotimera hans hjärna och kasta in ha i ett mentalsjukhus

pröva söka vänner på www.lunarstorm.se istället. Har hört att deras klotterplank skall vara mycket gynnande, och ett steg mot ett fjortispangea xD Där verkar du passa in.

*catchiiing p12a

Söker jibbpolare!
rosenperla sa:
lobotimera hans hjärna och kasta in ha i ett mentalsjukhus

pröva söka vänner på www.lunarstorm.se istället. Har hört att deras klotterplank skall vara mycket gynnande, och ett steg mot ett fjortispangea xD Där verkar du passa in.

*catchiiing p12a
Åh så rolig du är! LUNARSTORM?????? Du verkar vara en riktigt klok man men här passar du inte in!!!!!!!!

PEACEEEE

Söker jibbpolare!
Hoppas att gud ser detta och skapar rättvisa genom att låta dig falla flertalet gånger i hårda, kalla betongtrappor och bildar skador som håller i sig i månader.

Söker jibbpolare!
Pontus_J sa:
Nu börjar det likna något! Glock är bara för kärringar så rasha är utesluten! Setermaan, hade du skrivit Monster Energy istället för sockerdricka hade du varit en klockren kandidat men jag känner att du inte har det rätta Go´et så tyvärr. Ingen REAL GANGSTA som vill bli min polare! Snela!!!?!?!!??!!? Jag lyssnar på Eminem, han é grym!!!!

PEACE BRUUUSHAN!
vad är det för fel med plastpistoler?

Söker jibbpolare!
ja e fett på!
ja e getto, har överstora byxor, ihopsydda t-shirts som tall tee och fett åwreglipa mellan hjälmen å googlarna! + att jag har jiberishklibba på hjälmen!

Söker jibbpolare!
Jag tror iaf inte att du driver, är nog inte ensam heller..
Du har hållit inne på dina gangster känslor för länge så nu har du släppt ut dem.
Tror jag iaf..

Söker jibbpolare!
Pontus_J sa:
Shooo!
Glömde en sak, när det är soligt kör du med t-shirt, helst lila så att du sticker ut lite! Kan du filma när jag gör 360 i !alla! hopp i svarta i bräcke så köper jag en big mac på donken!

PEACE!
Om jag nu filmar när du kör 360 i alla 3 svarta hopp i bräcke ... så kan jag ju meddela att det finns inte Mc Donalds i Åre så den där Big Mac'en får du fan svårt att bjuda på.

__________________________________________________________________________________

Samt att skulle denna tråden inte legat under OT så skulle jag rapporterat den direkt!

1.3 Ansvar och innehåll
Du är själv ansvarig för innehållet du skriver på Freeride. Texten får inte:

* Innehålla hets mot folkgrupp.

* Vara rasistisk.
. . .

http://vet.hut.nu/?id=18

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp