Söker jobb, boende och någon/några att bo och åka ihop med! :))

Hallå på er!!

Jag är en (förhoppningsvis) väldigt härlig och skön tjej ;) som tyvärr pga av att mina vänner nu i sista sekund hoppat av och valt att göra annat i vinter, så står jag ensam kvar men fortf sjukt taggad på att göra en säsong nere i Alperna. Vet egentligen inte helt vart jag vill kollat en del på Chamonix, Val Thorens, St Anton och Verbier. Men jag är öppen!
Har tänkt att jobba, åka mängder av skidor, festa och umgås och träffa en jäkla massa härligt folk!!
Därför ställer jag frågan dels om någon här har tips eller erfarenhet vart som egentligen är bäst att säsonga? Om det finns några jobb som ni kan tipsa om jag kan söka?
OCH till sist om det finns någon eller några vänliga och härliga själar som är lite i samma tankar och banor som mig, som söker en härlig tjej att åka eller bo ihop med? Haha, lovar att jag är en skön prick.

Finns på PM på Facebook eller självklart här i kommentarerna!

Tack heeej!

Heej Vanda! Vad roligt :D

Jag ska också säsonga, det lutar mot Verbier just nu och letar både rommie och jobb! Skriver till dig på FB :)

Halloj!

Är också inne på att göra en till säsong i vinter, var i St Anton förra året och hade SJUKT bra! Är också sugen på schweiz denna säsong, skriver på facebook!

@RebeccaConnee - kanske göra en gruppchatt på FB? :D

Hej tjejer!

Jag är lite i samma banor som er! Funderar på en säsong i Verbier i år och söker precis som ni jobb och roomies ? Förra säsongen hängde jag i la rosiere, en liten by i franska alperna. Hade det grymt och är därför sugen på en andra säsong men den här gången på en större destination!

Ni får jättegärna höra av er på fb ifall ni tänkte skapa nån grupp eller så! Maja Palm heter jag där ?☀️

@Vanda-Blixt
@RebeccaConnee
@Tove-N

Hej Vanda! Letar du fortfarande efter roomies och boende i alperna? /Karin

Tja! Har du lyckats boka något/finns det möjlighet att hänga med? Är taggad på allt förutom att vara kvar i Sverige denna vinter

Hejsan!! Jag och min kompis sitter i lite samma sits som du gör för tillfället. Vi är sugna på att dra några månader till alperna men vet inte riktigt vart, det beror lite på boende och jobb men har kollat lite på val thorens och val d’isere. Hade ju varit superkul (och betydligt billigare) om vi slog oss ihop några stycken och löste en lägenhet tillsammans så hör gärna ac dig på Facebook om du/ni vill få lite tillökning med ytterligare 2 glada och sköna tjejer :)

Senast ändrad:
Hej!
Jag är i Kanada fram till början på april, men är verkligen sugen på att få avsluta säsongen i alperna! Så jag tar gärna emot alla tips på jobb och boende! :)

Snödjup

Tillbaka
Topp