Vanda-Blixt
Medlem
Söker jobb, boende och någon/några att bo och åka ihop med! :))
Hallå på er!!
Jag är en (förhoppningsvis) väldigt härlig och skön tjej
som tyvärr pga av att mina vänner nu i sista sekund hoppat av och valt att göra annat i vinter, så står jag ensam kvar men fortf sjukt taggad på att göra en säsong nere i Alperna. Vet egentligen inte helt vart jag vill kollat en del på Chamonix, Val Thorens, St Anton och Verbier. Men jag är öppen!
Har tänkt att jobba, åka mängder av skidor, festa och umgås och träffa en jäkla massa härligt folk!!
Därför ställer jag frågan dels om någon här har tips eller erfarenhet vart som egentligen är bäst att säsonga? Om det finns några jobb som ni kan tipsa om jag kan söka?
OCH till sist om det finns någon eller några vänliga och härliga själar som är lite i samma tankar och banor som mig, som söker en härlig tjej att åka eller bo ihop med? Haha, lovar att jag är en skön prick.
Finns på PM på Facebook eller självklart här i kommentarerna!
Tack heeej!
Jag är en (förhoppningsvis) väldigt härlig och skön tjej
Har tänkt att jobba, åka mängder av skidor, festa och umgås och träffa en jäkla massa härligt folk!!
Därför ställer jag frågan dels om någon här har tips eller erfarenhet vart som egentligen är bäst att säsonga? Om det finns några jobb som ni kan tipsa om jag kan söka?
OCH till sist om det finns någon eller några vänliga och härliga själar som är lite i samma tankar och banor som mig, som söker en härlig tjej att åka eller bo ihop med? Haha, lovar att jag är en skön prick.
Finns på PM på Facebook eller självklart här i kommentarerna!
Tack heeej!