ALXX Ny medlem 2005-11-27 Söker Jussi Oksanen pro-model! #1 jag har sett den på we i sthlm iaf kasnke oneoff oxå.. är själv sugen på den men mamma gillar inte 6000 för en bräda
jag har sett den på we i sthlm iaf kasnke oneoff oxå.. är själv sugen på den men mamma gillar inte 6000 för en bräda
chriztoffer Ny medlem 2005-11-27 Söker Jussi Oksanen pro-model! #2 finns på we, men finns också på junkyard.se
elwilhelmo Ny medlem 2005-11-27 Söker Jussi Oksanen pro-model! #3 www.blue-tomato.at har ett jävla lager av brädor, plus att de är lite billigare att inmportera..
T tjorloff Guest 2005-11-28 Söker Jussi Oksanen pro-model! #4 jag fick den sista 04/05an från www.hot-zone.de för drygt 3000:- inklusive frakt. dom har dock säkert kvar några bra erbjudanden check it out
jag fick den sista 04/05an från www.hot-zone.de för drygt 3000:- inklusive frakt. dom har dock säkert kvar några bra erbjudanden check it out
broel Ny medlem 2005-11-29 Söker Jussi Oksanen pro-model! #6 Det va svårt att hitta förra årets modell... Någon som har nått mer tips?
christian_ringstedt Ny medlem 2005-11-29 Söker Jussi Oksanen pro-model! #7 tja har en förra årets model av jussi här brevid mig, körd på en säsong. annars kan du höra med prostuff i göteborg dom hade kvar en för två veckor sedan.
tja har en förra årets model av jussi här brevid mig, körd på en säsong. annars kan du höra med prostuff i göteborg dom hade kvar en för två veckor sedan.