Söker plats i bil till Val d´isere i Nov!

babaoriley

Ny medlem
Tja!

Precis som rubriken säger söker jag en plats i bil till de franska alperna och närmare bestämt val d´isere i mitten/slutet av november. är det någon som ska neråt mot valle/tignes och har en plats över så hojta! betalar självklart bensinpengar och lite till kanske om de så önskas! peace out/ Simon

häääj simon! :D
har du hittat något? för jag tänkte ta mej till val d'isere på ett eller annat sätt och det hade ju vart mindre läskigt med sällskap! har inget jobb och inget boende där men tänkte att det löser sej nog när man kommer fram!
hör av dej om du vill! :D
sofia_torsk@hotmail.com

är en 19-årig tjej från göteborg btw!

/ Sofia

hej ensammatjejen (namnet ? heh) jag och en till åker nog ner med flyg den 22 nov till geneve och därifrån en buss till valle D. vi bokar nog i veckan. kostar 900 spänn flyget ex skidfrakten, sen bussen kostar väl runt 400-500 kr oxå. inget som hindrar dig från att tag alonga så att säga. tjaa

Tja Simon, vilka flyger du med? (Flygbolag) Tänkte om det finns något billigare än Norweigan?

Ha det bra så ses vi i valdi!
/Jonas

babaoriley sa:
hej ensammatjejen (namnet ? heh) jag och en till åker nog ner med flyg den 22 nov till geneve och därifrån en buss till valle D. vi bokar nog i veckan. kostar 900 spänn flyget ex skidfrakten, sen bussen kostar väl runt 400-500 kr oxå. inget som hindrar dig från att tag alonga så att säga. tjaa
hej!! ska åka den 19de, men hittar ingen transfer? till val d. hur och vart hitta du din? :)

Jonas: jag åker med sas, ungdomsbiljett (till26år) kostar 914spänn sen skidfrakt 150 kr enkel väg har jag för mig. ett ok pris helt klart.

kajsaar: aa en så länge e vi inte helt 100 på hur vi kmr göra men vet andra som tar tåget rfån flygplatsen till bourgh st maurice o därifrån taxi eller reguljärtrafik (40 min bilväg från valle) så lutar åt tåget för oss.

ses där nere!

Tjena, jag och en polare drar också ner till valdis, fast lite tidigare. Den 13 åker vi. Vi är också oroliga för transfern. Hur mycket kostar tåg/taxi alternativet?

Vi åker med easyjet, det är billigare. Jag pröjsar 850 för biljett samt frakt av skidor, fast tror det bara går från sthlm.

/masus

Tillbaka
Topp