Söker resesällskap till säsongen 06/07

SimonH

Medlem
Nu när säsongen börjar lida mot sitt slut så börjar tankarna komma upp om på vilken ort som man ska spendera nästa säsong på.
Då min kompis har fått för sig att det är dags att börja studera så söker jag nu någon eller några att åka skidor och dela boende med.

Just nu så sitter jag och funderar på att åka till Andermatt i 2-3 månader under perioden jan, feb och mar 2007.
Jag är även öppna för andra förslag om det är någon som söker någon att dela boende på annan ort.

Så om det är någon som befinner sig i samma situation som jag så tveka inte att höra av dig.

Mvh, Simon

Tjenare Simon! ska mest troligt till Alperna nu till vintern, Vet ej var det blir än... Har funderat på att gå alpresors snowboardlärar vecka och sen bestämma mig efter det.. ska plugga fram till jul så de kan ju ställa till det med snowboardlärar planerna, Andermatt är ju helt klart ett alternativ.

Hei!!
Jeg reiser alene til st. anton til vinteren. Alle kompisene mine studerer også. Hadde vært kult om det er noen andre som også skal til arlberg. Trenger folk å kjøre, feste og bo med.

Tjenare, drar oxå ner ensam på säsong till alperna efter jul nån gång, vet inte riktigt var än. Men antagligen St Anton, Andermatt är ju inte helt fel det heller. Vore najs att dela nått boende...

Du behöver nog aldrig vara rädd för att bli ensam i alperna, finns alltid gött folk att åka me! Vare sig det är skandinaver, fransmän, tyskar eller italienare... finns alltid någon att åka me som är riktigt duktig!
Att resa själv är bara en fördel! Du kan göra nästan precis vad du vill, åka med vem du vill utan att känna någon press!
Vi får hoppas att det blir en fin säsong vart man än befinner sig!

hej! jag har fått för mig att jag vill till st anton i vinter!! jag har ingen att åka med just för tillfället, skulle vara trevlit att skapa lite kontakter så man har något glatt ansikte att vända sig till... jag vill gärna åka så fort säsongen börjar och gärna stanna så länge det bara går! snowboard är det jag ska ta mig fram på... :)
//Pamela

Tillbaka
Topp