Söker sambos till St Anton 13/14!

matildaaa

Ny medlem
Hej!

Jag är en skånetjej på 20 år som är hur sugen som helst på att åka ner och göra en säsong i St Anton. Jag är en glad tjej som kör både skidor och snowboard.

Därför söker jag nu några sköna människor att hitta/dela boende med och kanske även att resa dit tillsammans med. Är det någon som är sugen? Allmänna tips om jobb, boende osv är självklart också jätteuppskattat!

Så tveka inte att höra av dig! :D

//Matilda

Hej! Jag heter Helen är 21 år och kommer från Umeå. Jag har i verkligen sista sekund börjat fundera på att göra en säsong om det ännu är möjligt rent praktiskt. Såå därför tänkte jag höra om du har hunnit ordna för din säsong eller om du fortfarande söker trevligt sällskap, om så är fallet så hör av dig! :)

Hej! Jag heter Helen är 21 år och kommer från Umeå. Jag har i verkligen sista sekund börjat fundera på att göra en säsong om det ännu är möjligt rent praktiskt. Såå därför tänkte jag höra om du har hunnit ordna för din säsong eller om du fortfarande söker trevligt sällskap, om så är fallet så hör av dig! :)

Hej! Johan heter jag, en social kille på 23 år. Kommer från Östersund men befinner mig nu i Niseko, Japan fram till den 28e februari då jag tänkte spendera resten av säsongen på någon trevlig ort med sköna människor! Har alltid velat spenderat en längre tid i St Anton så det vore perfekt!!! Så hör av dig om du får en plats över under denna tid!
Hade gött!
/Johan Almroth

Hej Hopp!

Jag heter Fabian och är 23 år gammal, bor i Stockholm, Täby. Har precis som du i sista sekund bestämmt mig för att jag vill åka till alperna och säsongsjobba och åka skidor. Jag är väldigt social, snäll och skön! Skulle de vara så att du kommer över något intressent och har en plats över så är jag absolut intresserad. Ha det!

Fabian Spennare (FB)
fabian.spennare@hotmail.com
0701420537

Tja!

Skidabstinensen är total så måste nog åka ner till St Anton i februari! Söker därför boende under februari eller någon period av februari! Gjort några säsonger innan, glad och social och älskar såklart skidåkning mest av allt! Heter Sofie, 22 år och bor tillfälligtvis i Stockholm! Hör av er om någon behöver en roomie, har tips eller vill samarbeta! :)

Tillbaka
Topp