Söker tips vid köp av longboard
Tjena Freeride!
Jag började åka förra året och då körde jag på en billig bräda från teknikmagasinet för runt 500:-, känns som om jag lärt mig tillräckligt och vill köpa en lite bättre bräda den har även blivit rätt sliten. Har kollat runt lite på diverse hemsidor och söker en bräda som jag kan använda mest som transportmedel ta mig in till stan / skolan etc. Den skall nog vara rätt lätthanterlig och kommer nog även försöka lära mig lite tricks på fritiden som t.ex. Dancing även carving. En bräda som jag fick upp ögonen för är denna:
MADRID - Slasher Pimp 34,5.
Priset på denna bräda är rejält sänkt på Hollywood (1100:- fr 2199
. Något som lockar med denna bräda är även att den har en kicktail vilket jag kan försöka lära mig göra ollies med. Undrar ifall någon har erfarenhet utav denna bräda innan jag köper eller vet ifall denna bräda skulle passa mig. Jag tar jättegärna emot tips ifall ni har några!
Tack på förhand
Jopzi
Jag började åka förra året och då körde jag på en billig bräda från teknikmagasinet för runt 500:-, känns som om jag lärt mig tillräckligt och vill köpa en lite bättre bräda den har även blivit rätt sliten. Har kollat runt lite på diverse hemsidor och söker en bräda som jag kan använda mest som transportmedel ta mig in till stan / skolan etc. Den skall nog vara rätt lätthanterlig och kommer nog även försöka lära mig lite tricks på fritiden som t.ex. Dancing även carving. En bräda som jag fick upp ögonen för är denna:
MADRID - Slasher Pimp 34,5.
Priset på denna bräda är rejält sänkt på Hollywood (1100:- fr 2199
Tack på förhand
Jopzi
Senast ändrad: