Lazzlo Ny medlem 2005-10-30 Sökes boende i chamonix. #1 Jag tänkte vara i Chamonix mellan jan-mars och behöver någon stans att bo (Hilton var fullt). Så om du har en plats över kan jag nås på. 0733-819258 eller lassetorstensson@hotmail.com Tacksam för svar! /Lars
Jag tänkte vara i Chamonix mellan jan-mars och behöver någon stans att bo (Hilton var fullt). Så om du har en plats över kan jag nås på. 0733-819258 eller lassetorstensson@hotmail.com Tacksam för svar! /Lars