Tja! Jag jobbar på mailbox i Anton denna säsong. Det finns alltid boenden i stan till bra priser. Det är alltid värt att komma förbi mailbox om inte annat. Men Haus Gruber i Nasserein/St Jakob har alltid plats för 16 per natt om allt annat skiter sig.
Vi ses i stan, backen och på Funky!