rezziq Medlem 2006-10-21 Sökes: Person som har jobbat på Ago i Åre #1 Hur bor man? Hur är gmenskapen på företaget? Mycket fester? Säg allt ni vet..
cave_man Ny medlem 2006-10-21 Sökes: Person som har jobbat på Ago i Åre #2 jag har inte jobbat åt dem...men haft polare som gjort det...o de har då inte fått boende o sånt...