Sölden?

P-Linda

Medlem
Sölden?
Hej!
Sitter i Sölden nu och funderar pa hur jag ska ta mig hem i mitten eller slutet av april, det är ingen som ska aka bil hem till Sverige fran Österrike da nagon gang?
Eller om nagon känner till nagot schysst och billigt boende här i trakten, är jag tacksam för tips.
Hälsningar
Linda
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp