Sommar syssla?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 75565
  • Start datum Start datum
Sommar syssla?
slaklina är bara skitråkigt ju!!!! TRÅKIGT!
dum syssla!!!
däremot har jag hört att bada å sola ska va ganska inne i år om du läste senaste veckorevyn. där finns även årets badmode, check it out!

Sommar syssla?
Jag har precis köpt en Downhillcykel av en gammal farbror som blivit smått senil på äldre dar.

Måste säga att jag är sjukt glad att jag hittat denna ädla sport! Såååå grymt kul och även om det kan låta konstigt så tycker jag det påminner en hel del om skidåkning.

Enda nackdelen är väl allt prylbögeri man verkar få med på köpet. Orka!

Mitt råd blir alltså att damma av cykeln i sommar. För er som bor i Stockholmsområdet kan jag även tipsa om att Hammarbybacken kommer köra sin lift i sommar och det byggs och grävs några riktigt grymma spår där just nu!

Jeffa

Sommar syssla?
Jag funderar på att börja cykla... typ nån lätt DH cykel hade varit skojj som fan... men saken är ju den att man är ruggigt kass på att cykla nu... känns lite jobbigt att lägga ner massa pengar på en cykel..... vad säger ni?

Sommar syssla?
skidåkning går alldeles utmärkt på sommaren också ska du veta..finns många glaciärer runt om i världen.

Sommar syssla?
Alla borde ha en skateboard, och lära sig åka miniramp!
Det är skoj, och finns nya saker man kan lära sig varje gång :-)

Sen kostar en bräda inte speciellt mycket, och man kan alltid latja lite på bron, utanför bilen eller vad som helst. Sen gör det inget om du struntar i att använda den under några månader, någon gång kommer suget tillbaka och då är det bra att ha en bräda. Helt enkelt en livstidsinvestering.

Sommar syssla?
felix sa:
Alla borde ha en skateboard, och lära sig åka miniramp!
Det är skoj, och finns nya saker man kan lära sig varje gång :-)

Sen kostar en bräda inte speciellt mycket, och man kan alltid latja lite på bron, utanför bilen eller vad som helst. Sen gör det inget om du struntar i att använda den under några månader, någon gång kommer suget tillbaka och då är det bra att ha en bräda. Helt enkelt en livstidsinvestering.
menar det!

Sommar syssla?
menar slak lina : say whaat ? stå på ett snöra vad är kul meed det ? as sugen på down hill men finns ju inga billiga test cyklar, skateboard är inte så mkt fart, inlinese har jag tyvärr inga bra förhållanden för..

Sommar syssla?
slackline är kanske inte det bästa alternativet om du vill få upp adrenalinet..
däremot så är det väldigt bra träning för balansen.. och bara man kommer in i de så är det väldigt roligt tycker jag , om man har intresse för det vill säga.

har själv en egen slackline, har haft i nästan 1 år nu, och jag tyckerde är en härligt sysselsättning.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp