sommar vs vinter

2maz

Ny medlem
sommar vs vinter
Går på sommarsemester om några veckor, det skall ju visserligen bli hur skönt som helst, men det är någon som har malt i bakhuvet ett tag nu. I kväll kom jag på vad det var, jag e sjukt sugen på stå i pjuxen å pumpa puder. E de jag som e sjuk eller? Årets typ varmaste dag å jag får skidfrossa å blev tvungen å gå ner i källaren å klappa om mina lagg lite. Nu sitter jag å kollar skidresa på nätet å e mer sugen på åka skidor än å gå ner till plajjan. E man helt dum i huvet om man i smyg börjar räkna ner till säsongstart? Kanske fått solsting? Nån som känner igen sig?

//Ha det bra i väntans tider!

sommar vs vinter
Ok, tack då e jag inte helt dum i huvet iaf, bara korkad som inte fattade att 60-70% av alla här längtade till vintern ;-)

Udähh!!

sommar vs vinter
Du är helt normal.. Men dom flesta längtar väll till vintern eftersom så många här på freeride åker skidor/snowboard...

sommar vs vinter
Jag har längtat efter vinte och att åka skidor sen jag tog av mig skidorna när jag komigt ner till dalen i Val D´Iseré och det är ett tag sen...

sommar vs vinter
klart som fan man längtar till vinternXD.. det är nog därför iallafall jag sitter hör på freeride.. annars får man nog inte tag på så mkt skidsnack å då skulle jag nog inte stå ut sommaren!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp