Sommaren!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Sommaren!
Tjena!

Nur är det sommarlov för vissa, ledighet för andra osv.
Vad ska ni göra nu under det tråkiga snölösa halvåret?

Själv ska man åka lite båt, hoppa trampolin, klippor och åka Vattenskidor ;)

Glad sommar!

Senast ändrad:
Sommaren!
I zürich nu o njuter av sol o värme.
sedan blir det västkusten.. Halmstad :)
skata,bada,sola o surfa i spanien.

glad sommar.

//Frida

Sommaren!
jaa, Freeride (MTB), åka på komfirmationsläger 2v =D, Grekland, Förhoppningsvis öva lite vindsurfing, åka båt, paddla kajak....

Om pengarna finns blir det troligen en DC gaffel på hojen &så, d e väll d...

Sommaren!
Närmas till ligger Hultsfred, ska va riktigt full o glad :D så jävla härligt! sen blire jobba och åka wakeboard. Ska också försöka hoppa lite klippor och broar om det blir tillfälle.

Sommaren!
vara i Sthlms skärgård! länga tills snön börjar falla igen, det är inte långt kvar. se det får den ljusa sidan! åka moppe, fiska tälsta,chilla å bara leva livet som man gör på sommaren!

Sommaren!
je, det blir la till att fortsätta träna på volterna, jobba för att kunna köpa skidor och till resor sen och sen om man har tid, ligga på stranden.

Sommaren!
ska försöka lära mig åka skateboard :) tror jag ska kunna lära mig en del under en varm sommar! ska även åka runt i min folkabuss och dricka pilsner..hör av er om ni vill med :) tjenis!

Sommaren!
har nu även ganska långt gånga planer på att köpa en vindsurfingbräda och försöka lära mig att surfa på den. problemet är att det kostar ett par tusenlappar och att jag inte har överdrivet mycket ledigt från jobbet s.a.s.

Sommaren!
längta till vintern titta på skidfilm.. räcker de svaret..?

lite lövsta badet också trampolin o studsmatta

Sommaren!
hej är Bounce 4,0 studsmattorna bra ir?
asså jag behöver inte ha så braa bara att den inte går sönder efter ett tag

Sommaren!
Lära mig surfa/vindsurfa på Gotland, åka på konfaläger i småland, åka båt i sthlms skärgård, fotbollscup i västerås. Och hoppa studsmatta!

Sommaren!
bosön är ett måste..;) men blir det väll lite inline, studsmatta och vatten skidor som alltod..;)

Sommaren!
vandra ensam i dom norrlänska fjällen i 2 månader. Endast leva i av det som naturen har att erbjuda i detta magins och förtrollningens landskap....

Sommaren!
åka till spanien och sola, bada och hoppa studsmatta :D lite skateboard får det väl bli!! :D

Tillbaka
Topp