Sommaren!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Sommaren!
blir väll till att hoppa på studmattan och glida inlines. knäppa en och annan pillo och glasa i solen. sen så väntar dom 11 månader i boden :S fitt lumpen

Sommaren!
Chilla, sen ska jag nog chilla lite till, sen fundera jag på att det kanske finns plats för lite mer chill och sen, hör häpna! Ska jag åka waterskis, wakeboard, dra med lite homies till landet, burna med moppen, burna med båten, golfa, hoppa da stuttsmatisch, flippa lite från tornet och steka på "minan" Minberget!

Sen vill jag dra och åka skis i landet med Norge historier, får se om det blir något.

/Da chiller

Sommaren!
Göteborgs skärgård skall jag tillbringa någon vecka i samtidigt som jag lär småttingar att vindsurfa.. sen så bär det iväg till varberg i ett par veckor och softar lite på playan och fortsätter mina studier i Kite-väsendets anda (w00t?). Sen Hagapark på öland sen Västra USA och ja.. tzzzörffa!

Senast ändrad:
Sommaren!
Jag ska glida i luleå och sänka pilsner. på något annat ska jag inte slösa mina pengar på. Pilsner och solstol tack.

Sommaren!
lär bli jobba som en galning så man kan åka på resa sen i vinter igen..
blir nån resa till piteå mest troligt..
Annars blir det lugnt, öl och bad.. det obligatoriska..

Sommaren!
- Windsurfing
- Studsmatta
- Bada
- Chilla
- Skidåknnig i stryn nåra weeks
- Chilla på sommarstället nåra weeks

Sen e nog sommarn över!

Sommaren!
Det sommarn handlar om är ju att bygga pà ölkaggen sà mycket som möjligt!
För att kunna skryta pà afterskin i vinter...

ölkagge ä den nya trenden.
Haka pà den du ocksà!

Sommaren!
Sommarlov ?? vet inte om jag ska kalla min sommar det har fullt upp hela tiden ;P Först jobba i 5 veckor, sedan ut med båten i 2 veckor, 1 vecka strömstad, 1 vecka för att bygga upp allt som behöves inför vintern, snacka om jobbigt lov ;P

Sommaren!
Jobba jobba och åter jobba, så måste man ju hinna som stoerik sa med att bygga upp ölkaggen;D. sen kanske resa nånstans om ja hittar nån tid för det:D

HA EN BRA SOMMAR,

Sommaren!
Jag tycker sommaren ar precis lika underbar som vintern. Att aka mountain bike ar igen mojligt, och vi kan igen campa utan en -20 sovsack! Sola, bada bada och ata glass star hogt pa listan med.. :)
Sommaren ger nya mojligheter och gor att inget blir trakigt!!

Tillbaka
Topp