Sommarfilm-07

LILLjedal

Ny medlem
Sommarfilm-07
Jag och rasmus (Raasmus) har filmat ihop lite klipp på några dagar som vi sedan klippte ihop.Kommentera Gärna vad ni tycker.

Låtar:
Baltimora-Tarzan boy
Martin Jondo-Jah grindo
Boy george-Karma cameleon
ska-p-Mestizaje
The offspring-Hit that
Dolly Parton-Jolene

Senast ändrad:
Sommarfilm-07
säger som jeppie! jag vill också vara med hhiihih.. kan vara statist och stå vid sidan om och se lite halvsnygg ut....

Sommarfilm-07
Nice sommarfilm.... Den blev liksom inte långtråkig som många småfilmer här på freeride ofta blir.... Bra att ni var på många olika ställen.... Variation är alltid bra! Bra redigering och filmning med!

Sommarfilm-07
Grym filma och fint hoppat;D Men jag tycker det var lite för "dålig" redigering till låten Karma Chameleon. Hoppas ni förstår:P

Men fin film förövrigt:D Badhuset såg grymt mysigt ut med 3:an och allt:D Vart ligger det och vad heter det?:P

Sommarfilm-07
Babylon sa:
Badhuset såg grymt mysigt ut med 3:an och allt:D Vart ligger det och vad heter det?:P
De ligger i Mora å heter Mora Simhall

sjukt skönt ställe för trampolinerna har en egen avdelning så de är bara roligt folk där å hopper.. istället för att man ska ata alla pensionärer som ligger å plaskar

kom och lek

Sommarfilm-07
naajs film.. ja ser att de e en sport supply studsmatta ni har men vilken diameter? å har ni pro fjädrar? för ni flög sjuuuuukt högt på den :D

Sommarfilm-07
Vad hände med offspring låten i krashdelen? mellan ursäkta ordvalet men ja vet inte hur ja ska säga 'judesången' och dolly parton låten?

Tillbaka
Topp