sommarjobb för 15åring.

krutius

Ny medlem
sommarjobb för 15åring.
Hejsan , Morsan har sluta casha laggen så nu blir det jag själv som kommer få betala dom.Så därför undrar jag om någon därute vet något bra sommarjobb för mig?
Fyller som sagt 15 år i höst och skulle kunna göra vad som helst eftersom jag är i pengabehov.Bor i stockholms norra del och skulle bli super glad om någon skulle kunna länka/fixa nått najs :).
Hör av er !!!////Dampe

sommarjobb för 15åring.
Mina öron kliade jättemycket säger Erik.

Senast redigerad av en moderator:
sommarjobb för 15åring.
min polare tjänade 22 000 kr på 9 dagar på Akademiska Sjukhuset för ett läkemedelsbolags räkning. Han bara satt vid sin laptop och fick asbra käk varje dag.

22 tusen.

(man måste dock vara över 20 tror jag.)

sommarjobb för 15åring.
Det där låter som två romantiska historier.
Men jag hoppas ni fattar att det finns anledning till att de pröjsar så bra och att det inte är riskfritt precis.

sommarjobb för 15åring.
Du kan dela ut tidingar. Inte någe vidare bra betalt direkt, men ger pengar iaf.
Posten här uppe vet jag har haft unga utdelare av post på sommrarna, hur det är i Sthlm vet jag inte. Olika affärer ( Ica, konsum, coop m ) kan oxå behöva hjälp, plocka varor mm.
Ring till olika ställen och hör dig för.

Annars vet jag inte riktigt, då jag jobbade som kock när jag var i din ålder på sommrarna och behövde aldrig söka sommarjobb... =)

Lycka till iaf!

sommarjobb för 15åring.
500kr/vecka, villket skämt.
Du får 4000kr eller mer för kommunens jobb i 3 veckor, eventuellt några hundra mindre om du bara går i 9;an.

sommarjobb för 15åring.
Bakpulver till groggiga alkolister/knarkare skulle däremot kanske fungera.
Sätt ett eller två gram i ett kinderägg, och kräng för 500kr på plattan.

Du kanske får ihop 1500 på en kväll, men jag skulle inte vilja visa mig där igen efter det!

sommarjobb för 15åring.
Det är bara maila/gå/ringa dit du vill jobba, skall själv va på strysöbolaget här i GBG (TROLIGEN)

sommarjobb för 15åring.
Du kan gå till ica eller något. dom brukar vilja ha hjälp att fronta hyllorna. asså ställa fram de äldsta grejerna längstfram nära kanten. man får runt 40-50 kr/h, inte så bra men mer än dela ut reklam iallafall. Eller så skapar du en blogg, lägger upp reklam och sitter och klickar på dom, tjänar typ 50 öre per klick.

sommarjobb för 15åring.
sommarjobb för 15åring.
M-attee sa:
Du kan gå till ica eller något. dom brukar vilja ha hjälp att fronta hyllorna. asså ställa fram de äldsta grejerna längstfram nära kanten. man får runt 40-50 kr/h, inte så bra men mer än dela ut reklam iallafall. Eller så skapar du en blogg, lägger upp reklam och sitter och klickar på dom, tjänar typ 50 öre per klick.
tyvärr så kan man inte klicka 200 ggr från samma ip adress... men du kan ju knacka dörr och klicka från någon annans dator;D

sommarjobb för 15åring.
Vill inte säga att det är omöjligt att hitta ett sommarhobb, men du är riktigt sent ute....

Men lycka till grabben! ;)

sommarjobb för 15åring.
DaWie sa:
Vill inte säga att det är omöjligt att hitta ett sommarhobb, men du är riktigt sent ute....

Men lycka till grabben! ;)
Sent ute? Naah, det tror jag inte.
Kanske för höjdarjobb, men ett litet kneg går alltid att fixa!

Själv ska jag sälja min kropp till läkemedelsföretagen.

sommarjobb för 15åring.
felix sa:
Själv ska jag sälja min kropp till läkemedelsföretagen.
Är du seriös med det?
Hur kan man vara så korkad att ta en risk att utsätta sin kropp för cirkus 10 dagar på ett obeprövat preparat, där testet går ut på att man vill se om människans kropp tar illa vid eller inte.

sommarjobb för 15åring.
Fast preparaten är ju testat LÄNGE på råttor, handlar om år av tester. Läkmedelsföretagen har en massa regler och krav dom ska hålla sig till, så att det inte ska bli några biverkningar för "försökskaniner". Som med allt annat, så kan allt hända.

Det är tur att dessa "försökskaniner" finns, för utan dom skulle vi inte ha många läkemedel på marknaden.

Jag skulle själv ställt upp om jag inte hade haft blåsljud på hjärtat och lågt blodtryck.

All heder till dom som ställer upp!

Senast ändrad:
sommarjobb för 15åring.
Precis, är nog inte så jättefarligt och vid det engelska fallet DN skrev om hade det begåtts administrativa fel vid dosering osv som orsakade problemen.

sommarjobb för 15åring.
på tal om plattan, så påminer det mig om en sak på flashback jag läste förut. Det var om en pojke i din ålder som hade hamnat i en "knivig" situation och var skyldig "nåra" "stora" personer pengar och ifall han inte betalade tillbaks så skulle han "få besök" av dem...
Och då fick han ett tips om att toaletterna på plattan var en utmärkt plats för en kille i din ålder att tjäna !!!mycket extra!!! (sen vet jag inte om ni vill att jag ska gå in på vad det jobbet innebar) ;) xD men men där har du mitt tips ;)

mvh

sommarjobb för 15åring.
freedolle sa:
på tal om plattan, så påminer det mig om en sak på flashback jag läste förut. Det var om en pojke i din ålder som hade hamnat i en "knivig" situation och var skyldig "nåra" "stora" personer pengar och ifall han inte betalade tillbaks så skulle han "få besök" av dem...
Och då fick han ett tips om att toaletterna på plattan var en utmärkt plats för en kille i din ålder att tjäna !!!mycket extra!!! (sen vet jag inte om ni vill att jag ska gå in på vad det jobbet innebar) ;) xD men men där har du mitt tips ;)

mvh
Man ska inte tro på det man hör via flashback.

sommarjobb för 15åring.
Allt kan hända om man är försökskanin, och det är man nog medveten om. Tror tom att man skriver på papper att läkemedelsföretaget avsäger sig allt ansvar för ev. biverkningar mm, iaf är det så i vissa länder.

Man får veta riskerna sen får man ta ställning till om det är värt det. Men det är snabba pengar, och lätta pengar om allt går som det ska. =)

Men lycka till Felix, om du nu ska göra det! =)

sommarjobb för 15åring.
Tack, gäller bara att hitta någon som vill ha mig.
Försökte lägga upp en annons på blocket, men fick till svar

Hej,

Blocket.se har valt att inte tillåta annonser där man söker försökspersoner
till läkemedelsföretag.

Med vänliga hälsningar,

Victor - Blocket.se Säkerhetscenter

jfygj5.jpg

sommarjobb för 15åring.
jag skulle lätt kunna pynta åtskilliga tusenlappar för att se dig äta kebabsås 1-9 i kronologisk ordning felix, för vidare studier av eventuella reaktioner och spasmiska anfall värda att skratta åt.

sommarjobb för 15åring.
En man som jag har nog inga problem med dom kebabsåserna, övriga freeride skulle nog dock gå en snabb väg mot döden.

sommarjobb för 15åring.
felix sa:

Hej,

till läkemedelsföretag.

Med vänliga hälsningar,

Hahaha, ja den var rolig.....

Vi har oxå försök lägga upp diverse konstiga annonser men får alltid mail av blocket =)

Fick reda på häromdagen att min kompis syster har varit försökskanin och hon tjänade 55.000 kr på 29 dagar =)

Senast ändrad:
sommarjobb för 15åring.
När jag var i din ålder jobbade jag på diverse sommarkollon för mellanstadiebarn, via kommunen. Det är en bra erfarenhet och relativt bra betalt när du är 15 år. Du har ju inte direkt något dubbelt boende 4 månader om året:)

Annars är det nog inga höjdarjobb eller höjdarlöner att vänta sig. Fundera lite på vad du kan tänkas jobba med, gå sedan runt och hör med företagen om de behöver någon som utför lite slavgöra. Du får nog lägga manken till lite, att be om länkar här fungerar dessvärre väldigt sällan.

sommarjobb för 15åring.
Utter sa:
assr sa:
min polare tjänade 22 000 kr på 9 dagar på Akademiska Sjukhuset för ett läkemedelsbolags räkning. Han bara satt vid sin laptop och fick asbra käk varje dag.

22 tusen.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=555276
vad klagar alla på? de får ju säkert skadestånd också! Snabba och lättförtjänta pangar som bara fan! För det var väl pengar som skulle tjänas?

sommarjobb för 15åring.
hyllengren sa:
Utter sa:
assr sa:

22 tusen.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=555276
vad klagar alla på? de får ju säkert skadestånd också! Snabba och lättförtjänta pangar som bara fan! För det var väl pengar som skulle tjänas?
Skadeståndet är nog en klen tröst för de drabbade, då en av de hade fått en rätt aggressiv cancer...

sommarjobb för 15åring.
felix sa:

Hej,

till läkemedelsföretag.

Med vänliga hälsningar,

http://i25.tinypic.com/jfygj5.jpg
Hahah fan va skön annons, speciellt namn... Kan nog bli en väl dold varning förr eller senare bara.

sommarjobb för 15åring.
Setermannen sa:
hyllengren sa:
Utter sa:
Skadeståndet är nog en klen tröst för de drabbade, då en av de hade fått en rätt aggressiv cancer...
Så länge det bara är CIS (cancer in-sito) så är det bara att bota... Och pengar får man på köpet! Låter som en utmärkt deal!

sommarjobb för 15åring.
dela ut reklam, s-post fixar sånt åt ungdomar, kolla med komunen, dina föräldrar har nån kontakt? klippa gräset åt grannarna,

Tillbaka
Topp