Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok! Jag kommer nog max gå 2 dagarsturer. För detta, skulle du rekommendera lättare skidor?dallan sa:Klart den fungerar men du kan få alternativ som väger ner mot 1 kg i ungefär samma bredd.
Ska du gå långa sträckor blir det stor skillnad. Men det är inget dumt alternativ och ha en lätt bindning på för liftnära/kortare turer.
Ok tack!dallan sa:Klart det fungerar, men ska du gå med folk som har lättare grejer kan det bli svårt och hänga med i samma tempo.
Jag tror din kondis är viktigare än hur mycket skidorna väger...dallan sa:Klart det fungerar, men ska du gå med folk som har lättare grejer kan det bli svårt och hänga med i samma tempo.
Spelar självklart roll, men om du tar två personer med samma förutsättningar konditionsmässigt, och den ena med lättare utrustning, då vinner han med lättare. Så det är självklart inte oviktigt.mgbgt66 sa:Jag tror din kondis är viktigare än hur mycket skidorna väger...dallan sa:Klart det fungerar, men ska du gå med folk som har lättare grejer kan det bli svårt och hänga med i samma tempo.