Sova ute i åre Jan/Feb

Sova ute i åre Jan/Feb
Jag har en polare som lyckades sova en natt på coop forums toalett i skellefteå. Städarna kom klockan 7 så då fick han en fin väckning och hemringning.

Så personligen hade jag nog gått och lagt mig på någon fin toa i åre...

Sova ute i åre Jan/Feb
Utrustningen ni behöver för att sova ute (bra sovsäck, liggunderlag med extra isolering, tält som tål storm) Kostar minst som en vecka på fjällbyn med helpension och liftkort.

Men om ni har denna utrustning i dag, så är det ju en annan sak.

Va smarta nu ......;)

Sova ute i åre Jan/Feb
Japp, det funkar. gjorde det säsongen -01 Det som krävs är att ni har sovsäck som klarar -30 Samt lappmössa Sedan underlättar det med mkt hår på kroppen, det var nog avgörande för min del.... lycka till

PS sprit kan vara bra att ha i kroppen DS

Sova ute i åre Jan/Feb
asså, folket har fan ingen fantasi längre.

jag är 16 bast och jag har slaggat fan överallt i åre.

klättrade över till bergbane huset en natt, kallt som fan men det gick
alla möjliga toaletter i hela åre by. Ett ex antal fåtölj sovningar på HC (holidayclub) och alla trappuppgångar ska vi inte ens tala om :P

Sova ute i åre Jan/Feb
Kör hårt, i värsta fall kan man alltid ringa polisen, de är skyldiga att ta in en i värmen om man inte KAN klara sig på egen hand. Dock knappast någon kul lösning eller för den delen vidare billig för samhället, så den är att betrakta som en allra sista jäkla utväg.

Sova ute i åre Jan/Feb
NiklasLundberg sa:
Sen var det ju han som bodde i en såndär vindgrop under en gran i Åre i en sportlovs vecka för typ 15 år sedan i samma kläder. Det var tiden innan man kunde gå och duscha lite överallt. Han lukta finfint.

Got snowballs?
Känner den mannen eller iaf en som bodde under en gran då och då... PetterLidenberg heter han o fins här på freeride så fråga han....
Kalle

Tillbaka
Topp