Special blend storlekar

MrHolm

Ny medlem
Special blend storlekar
Hej. Är rätt sugen på lite special blend kläder men jag har inte kunnat testa dom i en affär lr så.. Så jag undrar om det är någon som vet UNGEFÄR hur stora deras storlekar är, det står ju att det ska vara "freedom fit" vilket inte säger så mycket.. Har testat lite burton analog och 686 och undrar om de är större, likadana eller mindre i storlekarna än special blend.. Det var främst annex byxan och packer jackan jag var intresserad av..
Om någon har ngn bra bild på när ngn kör med special blend och vet vilken storlek det är så skulle det vara guld..

harre //CJH

Special blend storlekar
kolla på blue-tomato.com, där finns det special-blend kläder och det finns även en "size-chart" där du kan kolla måtten på alla kläder.

Special blend storlekar
jag har samma storlek på mina sb jackor som jag har på mina andra fast sb är aningen mindre tycker jag så det är på gränsen till för tight. jag har sytt om en jacka i small för att få lite mer utrymme för medium va way to big skiljde mycket faktiskt. svårt det där, borde finnas fler butiker närmare där man bor så man kan prova helt enkelt och slippa skicka tillbaka!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp