Splendid prod. is back!

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Splendid prod. is back!
Fick till de tillslut. bara å vänta

Henrik har blivit sjukt säker sista året.. killen är ju på elitnivå. hans sw 7 me duble plake är ju huur jävla galen som helst.. synd att de inte va lite mer rails.

skön edit, lagom lång, bra flyt = Underbart

Senast ändrad:
Splendid prod. is back!
KevinHolmbom sa:
FYFAN VAH BRA FILM !!!!!!!!
gaaah jag vill åka skidor nu !!!!
flytta till åre, vi har fortvarande en fet park i stendalen..
sen är de 4m djupt med snö där JOI hoppet var, så man kan hämta till street-rails..:P

Senast ändrad:
Splendid prod. is back!
fan jag fattar inte hur ni i åre kan ha 4 meter snö å sitta vid datan:D jag hade sprungit upp och åkt direkt!!

men man kanske inte orkar åka om man åkt varje dag hela vintern..

Splendid prod. is back!
joo men man railar vid sol-uppånen sen äter man lunch hemma (skriver på freeride) sen åker dit och filmar igen..

Splendid prod. is back!
hur länge behöver man vänta egentligen? väntade i 3h igår och funkar fortfarande inte. Är det något speciellt program man måste ha?

ps. kan du inte lägga upp på filefront eller youtube? :/

Splendid prod. is back!
Jag håller fan på att börja lipaförfan. detta är skidåkning. tycker den visar mkt glädje och gemnskap. helt fantastiskt nej nu ska jag se den några gånger till. bra låt btw.

tillägga sskall också att filmer blir så sjukt mkt bättre när alla klipp är soliga osv och inget från ett grådassigt kungsberget. inget illa om k-berget men har sett så mkt klipp därifrån när det är mulet och tråkigt men denna är bara så jävla härlig så annat blir världssämst.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp