straightlinegunde11
Medlem
Splendid prod. is back!
Sköning !
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
och du menar på att detta är en studsmatte film, eller vad?redrum sa:freeride awards är ingenting för studdsmattefilmer:P iår ska dom ha bästa mountain och jibb film.eeeemil sa:Sjukt skön!
Ska du skicka in den till freeride award grejjen eller?
för mig tog det typ 30sec att ladda den
flytta till åre, vi har fortvarande en fet park i stendalen..KevinHolmbom sa:FYFAN VAH BRA FILM !!!!!!!!
gaaah jag vill åka skidor nu !!!!
Nä du hade nog suttit vid datorn:Pjeppenator sa:fan jag fattar inte hur ni i åre kan ha 4 meter snö å sitta vid datan:D jag hade sprungit upp och åkt direkt!!
men man kanske inte orkar åka om man åkt varje dag hela vintern..
hahaaNiclasK sa:Nä du hade nog suttit vid datorn:Pjeppenator sa:fan jag fattar inte hur ni i åre kan ha 4 meter snö å sitta vid datan:D jag hade sprungit upp och åkt direkt!!
tro mig..skidåkning går före datorn..NiclasK sa:Nä du hade nog suttit vid datorn:Pjeppenator sa:fan jag fattar inte hur ni i åre kan ha 4 meter snö å sitta vid datan:D jag hade sprungit upp och åkt direkt!!
HAHA guuld!Nä du hade nog suttit vid datorn
den här filmen får iaf mig att tycka, att Andreas borde göra en hel film nästa år..:Djibbkrille sa:den filmen skulle kunna få vem som helst att börja jibba!
Han lär ju göra det..hHarlaut sa:den här filmen får iaf mig att tycka, att Andreas borde göra en hel film nästa år..:Djibbkrille sa:den filmen skulle kunna få vem som helst att börja jibba!
sjuuukt bra den skulle bli då.