Splice eller Rouge?

s_ahlen

Ny medlem
Splice eller Rouge?
Tjenare, jag ska köpa nya googles och jag undrar om Oakley splice är något bredare än vad crowbar är för crowbar var för smala när jag hade sånna för några års sen.
Annars så funderar jag på Dragon rouge är de smale eller breda och täpper dom till näsan mycke?

/Simon

Splice eller Rouge?
jag är också intresserad av nya gogglar. Jag, å andra sidan vill ha ett par svinbreda och stora. Jag har ganska stort huvud, och därmed ansikte, och tycker att mina crowbars synfält är för litet, speciellt när man åker switch och ska kolla över axeln. Tips, någon? Helst såklart så billiga som möjligt, men om det inte finns, then fuck it, skare va skare va.

Splice eller Rouge?
Spy Apollo har stort synfält, små yttermått dock. Electric Eg2, Poc lobes, Spy Platoon (vet ej när dom kommer dock).
Edit: Nej, splice är inte bredare än Crowbar, lite mer synfält pga linsen längre ut dock.

Senast ändrad:
Splice eller Rouge?
splice sitter som ett smäck! stort jävla fönster och grym passform! skönaste jag haft!

Splice eller Rouge?
Splice är sjuukt grymma! Tyckte först att det var lite för smala men de går ut sig lite grann, man blir även van med det. Helt klart det skönaste brillorna jag har testat! :)

Splice eller Rouge?
R-R sa:
jag är också intresserad av nya gogglar. Jag, å andra sidan vill ha ett par svinbreda och stora. Jag har ganska stort huvud, och därmed ansikte, och tycker att mina crowbars synfält är för litet, speciellt när man åker switch och ska kolla över axeln. Tips, någon? Helst såklart så billiga som möjligt, men om det inte finns, then fuck it, skare va skare va.
Ja precis när man åker switch är de jobbigaste med crowbar.

Splice eller Rouge?
Utter sa:
Spy Apollo har stort synfält, små yttermått dock. Electric Eg2, Poc lobes, Spy Platoon (vet ej när dom kommer dock).
Edit: Nej, splice är inte bredare än Crowbar, lite mer synfält pga linsen längre ut dock.
Okej, läst lite på andra sidor där har jag sett folk skrivit att dom är lite bredare men de kanske bara är en uppfattning de fått då:P
jag vill inte ha så breda som EG2, har kört med Spy Omega och de är rätt breda men inte extremt breda men lagom breda för mig, men är splice smalare än omega?

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp