Splitboard - Värt mödan?

SebbeJa

Medlem
Splitboard - Värt mödan?
Hallå!

Tänkte kapa min bräda o försöka få ihop en splitboard. Har alla verktyg och diverse prylar som behövs till förfogande.

Är det någon som har erfarenhet av detta??
Är det värt mödan då jag drar till Japan i Januari (enbart med skidåkare) , eller är de läge att slänga brädan o börja åka på två istället?

Ha de!

Splitboard - Värt mödan?
Är frågan om det är värt att kapa din bräda eller om det är värt att försöka hänga med skidåkare?
Jag bytte till splitboard för tre säsonger sedan och det är det bästa jag gjort. Det är fortfarande så att det är ett helvete att traversera, men när det kommer till att tura är det helt oslagbart med splitboard. Så, om din fråga avsåg det senare alternativet så säger jag bara: go for it!

Splitboard - Värt mödan?
Ja frågan e la egentligen om jag vinner så jävla mycket på att ha en split, men enligt dig så låter de som en bra grej! Hur ere att skråa med den?

Splitboard - Värt mödan?
Jag har ingen erfarenhet av att splita själv, men kan varmt rekommendera att köpa splitboard. Köpte en till förra säsongen och det är lött det bästa jag gjort, helt såld. Visst, ganska dyrt att köpa allt på ett bräde, men går i alla fall att hitta brädor på rea.

Tillbaka
Topp