Sport eller Påsklov..

  • Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 65291

Guest
Sport eller Påsklov..
Hejsan!

jag och 2 polare hade tänkt dra till någon alppärla till nästa vinter.. men jag undrar om de är bäst att åka på sport eller påsklovet?

va tycker ni ?

själv har jag varit i alperna både på ett sportlov och ett påsklov.. när jag var där på sportlovet snöarde de konstant och man fick inte se solen på en hel vecka, när jag va där på påsklovet var de tvärt om, sol varje dag kunde åka utan tröja, men inget puder..

va tycker ni är bäst? förklara varför..

Mvh Hampus
 
Sport eller Påsklov..
sportlovet helt klart, då har ni haft otur med vädret innan , testa om ni har tur detta året :P
 
Sport eller Påsklov..
sport lätt:P det är puder som gäller om man är i alperna:D ni får säkert sol någon dag nästa år. Om inte jorden har gått under iofs
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp