D
Deleted member 65291
Guest
Sport eller Påsklov..
Hejsan!
jag och 2 polare hade tänkt dra till någon alppärla till nästa vinter.. men jag undrar om de är bäst att åka på sport eller påsklovet?
va tycker ni ?
själv har jag varit i alperna både på ett sportlov och ett påsklov.. när jag var där på sportlovet snöarde de konstant och man fick inte se solen på en hel vecka, när jag va där på påsklovet var de tvärt om, sol varje dag kunde åka utan tröja, men inget puder..
va tycker ni är bäst? förklara varför..
Mvh Hampus
jag och 2 polare hade tänkt dra till någon alppärla till nästa vinter.. men jag undrar om de är bäst att åka på sport eller påsklovet?
va tycker ni ?
själv har jag varit i alperna både på ett sportlov och ett påsklov.. när jag var där på sportlovet snöarde de konstant och man fick inte se solen på en hel vecka, när jag va där på påsklovet var de tvärt om, sol varje dag kunde åka utan tröja, men inget puder..
va tycker ni är bäst? förklara varför..
Mvh Hampus