Sportstyle, för bra för att vara sant?

Mountain_Man

Aktiv medlem
Måste säga att jag trodde det var någon from av oseriös lycksökare som var ute på nätet när jag först såg erbjudandet från Sportstyle.

Medlemskap för 99 kr per månad gäller som liftkort i Gesunda, Funäsdalen, Storlien, Almåsberget och Ekholmsnäs. Dvs för 1 188 kr får man säsongskort som gäller i samtliga dessa anläggningar. Inte de störsat anläggningarna i alpinsverige men med tanke på att ett dagskort normalt kostar betydligt mer än 300 kr i de flesta anläggningar är det ju ett klipp!

Sportstyle

Finns det någon hake eller är det lika förmånligt som det verkar?

/MM

PS! Om detta redan avhandlats i någon tråd ... var är den? DS.

Ser seriöst ut, har tyvär inget bättre svar på din fråga annat än att det borde gå att ringa till någon av skidanläggningarna och fråga.

Oscar

Yes det är seriöst, mamma är lyrisk efter att liftkortet plötsligt blev mycket mycket billigare i gamla hemmabacken Gesunda. Så kör på, väl värt pengarna!
/jesper

Säkert inget lurigt, de vill bara få dig på kroken för att kunna sälja snuskiga mängder sprit till dig i sina barer under veckan :)

Har ett sånt årskort själv så man får åka till igår nästa år om man köpte kortet idag :)
Så iaf på Gesundaberget så får man cykla DH hela sommaren också. Gäller säkert samma på dom andra anläggningarna också.

//micke

Nej, det är inte för bra för att vara sant!
Sveriges mest prisvärda skidåkning får du genom Sportstyle, www.sportstyle.se

Åk så mycket du vill i Gesunda, Storlien, Funäsdalsberget, Almåsaberget och Ekholmsnäs i ett helt år för 99:-/mån!
Och faktiskt ännu billigare än vad Mountain_Man skrev ovan. Väljer man att betala hela årsmedlemsskapet direkt så kostar det 1099:-

Gå in på Sportstyle.se och bli medlem redan idag! Är man medlem så kommer man få förmånliga erbjudanden kring boende och andra aktiviteter också.

Och fler anläggningar kommer komma till......men varför vänta? 1,5 m snö i Storlien och kanonbra off-pist

Det blir varken bättre eller billigare än så

//Sportstyle

Hoppas att det blir en lyckad satsning! Jag har 90 km till närmaste Sportstyleanläggning (Gesunda) och 15 km till Romme Alpin. Lite för långt ... om fler mindre lokala anläggningar (typ Bjursås, Rättvik, Leksand m.fl.) var med skulle det dock vara intressant för mig. Antar att Romme Alpin och Ski Star knappast är med på banan!

/MM

Är det bara funäsberget eller gäller det i ramund o tänndalen ochså.
Vill minnas att man köpte nåt pass där som gällde alla backar runtomkring.

Hur ska dom lösa park inträdet? Kändes förövrigt som att 99kr för pist och sen 199kr för park/race va lite väl att ta i :/

Tillbaka
Topp