Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vem gillar inte Notorious B.I.G !?cocktail sa:vem fan har lagt in massa the notorious B.I.G????
menart, gillar man inte biggie så gillar man fan inte hip-hopHogizz sa:Vem gillar inte Notorious B.I.G !?cocktail sa:vem fan har lagt in massa the notorious B.I.G????
jagsimpy sa:vem fan har rensat listan nudå ? :@
lite variation är väl skönt än tusen låtar som låter likadantKinkan sa:menart, gillar man inte biggie så gillar man fan inte hip-hopHogizz sa:Vem gillar inte Notorious B.I.G !?cocktail sa:vem fan har lagt in massa the notorious B.I.G????
Det där var bättre.fabbinjo sa:http://open.spotify.com/user/kglicious/playlist/6xHcQztwbPGuHQ7ssdcpoA
du kan ju Rippa från ditt ljudkortphhille026 sa:haha, då kan ju du få berätta hur man gör, vad jag har förstått så kan bara lyssna på spotify's spellistor, du kan inte få låtarna till t.e.x din ipod elr liknande. (?)oscarius sa:Öhm det är själva syftet med spotify.phhille026 sa:de ända som e dåligt med spotify är att man inte kan ladda ner låtarna till sin data.![]()
Jaha tack för att du upplyser min vardag med dina visdomsord o du store hiphop guru! jag tycker vell biggie gjort nån bra låt men han hamnar inte på min top tio lista över artister säkert inte ens top 50 och jag gillar hip hop... eller jag gör tydligen inte det föresten.Kinkan sa:menart, gillar man inte biggie så gillar man fan inte hip-hopHogizz sa:Vem gillar inte Notorious B.I.G !?cocktail sa:vem fan har lagt in massa the notorious B.I.G????
Nä tydligen inteeHolmberg sa:och jag gillar hip hop... eller jag gör tydligen inte det föresten.
chilla för fan :DeHolmberg sa:du kan ju Rippa från ditt ljudkortphhille026 sa:haha, då kan ju du få berätta hur man gör, vad jag har förstått så kan bara lyssna på spotify's spellistor, du kan inte få låtarna till t.e.x din ipod elr liknande. (?)oscarius sa:Öhm det är själva syftet med spotify.phhille026 sa:de ända som e dåligt med spotify är att man inte kan ladda ner låtarna till sin data.![]()
ladda ner Replay Media Catcher bara
Jaha tack för att du upplyser min vardag med dina visdomsord o du store hiphop guru! jag tycker vell biggie gjort nån bra låt men han hamnar inte på min top tio lista över artister säkert inte ens top 50 och jag gillar hip hop... eller jag gör tydligen inte det föresten.Kinkan sa:menart, gillar man inte biggie så gillar man fan inte hip-hopHogizz sa:Vem gillar inte Notorious B.I.G !?
Jag kan. Lil Wayne. Diggar Biggie lysnnar nog på mer riktigt hiphop än de flesta här på Freeride. Men tyävrr måste jag ge vika och säga att Lil Wayne är världens bästa Rappare men som MC? No thnxKinkan sa:chilla för fan :DeHolmberg sa:du kan ju Rippa från ditt ljudkortphhille026 sa:haha, då kan ju du få berätta hur man gör, vad jag har förstått så kan bara lyssna på spotify's spellistor, du kan inte få låtarna till t.e.x din ipod elr liknande. (?)oscarius sa:Öhm det är själva syftet med spotify.phhille026 sa:de ända som e dåligt med spotify är att man inte kan ladda ner låtarna till sin data.![]()
Jaha tack för att du upplyser min vardag med dina visdomsord o du store hiphop guru! jag tycker vell biggie gjort nån bra låt men han hamnar inte på min top tio lista över artister säkert inte ens top 50 och jag gillar hip hop... eller jag gör tydligen inte det föresten.Kinkan sa:menart, gillar man inte biggie så gillar man fan inte hip-hop
håller med om att biggie inte har fler än 7-8 låtar som är bra, han blev ju skjuten när dom bra låtarna började komma. men biggie var troligen världens bästa nånsin på att freestyla och det kan du inte säga något om. han har gjort sjukt mycket för hip-hoppen
helt ärligt så har jag ännu inte hittat någon artist som har gjort fler än 10 bra låtar, men du kanske kan upplysa mig om någon?
peace
Hmm, ja vem kan de va?Regiina sa:Vem fan har lagt till massa Regina låtar? OMG MOGET
Måste bara fråga om du var seriös? Lil wayne är världens bästa rappare? Nooo way dude, finns ett flertal skönare artister än han, världens gnälligaste röst...Perkal sa:Jag kan. Lil Wayne. Diggar Biggie lysnnar nog på mer riktigt hiphop än de flesta här på Freeride. Men tyävrr måste jag ge vika och säga att Lil Wayne är världens bästa Rappare men som MC? No thnxKinkan sa:chilla för fan :DeHolmberg sa:du kan ju Rippa från ditt ljudkortphhille026 sa:haha, då kan ju du få berätta hur man gör, vad jag har förstått så kan bara lyssna på spotify's spellistor, du kan inte få låtarna till t.e.x din ipod elr liknande. (?)oscarius sa:Öhm det är själva syftet med spotify.phhille026 sa:de ända som e dåligt med spotify är att man inte kan ladda ner låtarna till sin data.![]()
Jaha tack för att du upplyser min vardag med dina visdomsord o du store hiphop guru! jag tycker vell biggie gjort nån bra låt men han hamnar inte på min top tio lista över artister säkert inte ens top 50 och jag gillar hip hop... eller jag gör tydligen inte det föresten.
håller med om att biggie inte har fler än 7-8 låtar som är bra, han blev ju skjuten när dom bra låtarna började komma. men biggie var troligen världens bästa nånsin på att freestyla och det kan du inte säga något om. han har gjort sjukt mycket för hip-hoppen
helt ärligt så har jag ännu inte hittat någon artist som har gjort fler än 10 bra låtar, men du kanske kan upplysa mig om någon?
peace
Kan rabbla upp 10 stycken av Lil Waynes grejer plockar lite snabbt bara vill sova.
Seat down Low
Stuntin like my dady
Ima go Getta - Hans bästa utan tvekan
A Milli
Fireman
Kush
Tie my Hands
Scareface
Swizzy
King Kong
Och drog jag bara ltie random. Dock tycker jag att B.I.G har mer en 10 bra låtar
Roligaste var nog inte att du sa att Lil' Wayne är världens bästa rappare utan att du kallade det riktig hiphop. Lick lick my like a lollipop LOLWTF!?Perkal sa:Jag kan. Lil Wayne. Diggar Biggie lysnnar nog på mer riktigt hiphop än de flesta här på Freeride. Men tyävrr måste jag ge vika och säga att Lil Wayne är världens bästa Rappare men som MC? No thnx
Kan rabbla upp 10 stycken av Lil Waynes grejer plockar lite snabbt bara vill sova.
Seat down Low
Stuntin like my dady
A Milli
Fireman
Kush
Tie my Hands
Scareface
Swizzy
King Kong
Och drog jag bara ltie random. Dock tycker jag att B.I.G har mer en 10 bra låtar
Lil'wayne är inte riktig hip-hop.Perkal sa:Jag kan. Lil Wayne. Diggar Biggie lysnnar nog på mer riktigt hiphop än de flesta här på Freeride. Men tyävrr måste jag ge vika och säga att Lil Wayne är världens bästa Rappare men som MC? No thnxKinkan sa:chilla för fan :DeHolmberg sa:du kan ju Rippa från ditt ljudkortphhille026 sa:haha, då kan ju du få berätta hur man gör, vad jag har förstått så kan bara lyssna på spotify's spellistor, du kan inte få låtarna till t.e.x din ipod elr liknande. (?)oscarius sa:Öhm det är själva syftet med spotify.phhille026 sa:de ända som e dåligt med spotify är att man inte kan ladda ner låtarna till sin data.![]()
Jaha tack för att du upplyser min vardag med dina visdomsord o du store hiphop guru! jag tycker vell biggie gjort nån bra låt men han hamnar inte på min top tio lista över artister säkert inte ens top 50 och jag gillar hip hop... eller jag gör tydligen inte det föresten.
peace
Seat down Low
Stuntin like my dady
A Milli
Fireman
Kush
Tie my Hands
Scareface
Swizzy
King Kong