freeride_nu
Aktiv medlem
Sprit och skidåkning?
Har nu på senare tid hört mer och mer när man snackar om fjällen hört ordet sprit förekomma så jävla mycket: Haha fyfan vad kul det ska bli att åka till Åre , fyfan vad vi ska supa" typ sånt. Det e klart att det e kul att festa också. Men det e väl fan inte därför man åker till fjällen eller. Min uppfattning e att det e FAAAN så mycke skönare att gå upp tidigt en morgon. Äta e god frukost och sen åka skidor hela dagen. Än att gå upp sent må dåligt spy och knappt åka skidor. Jag tycker att sprit försämrar skidryktet avsevärt. Fan det ska ju inte vara så att anhöriga ska vara rädda för sprit och bråk när man åker till fjällen. Ok om de e oroliga om man åker offpist.
Det jag försöker säga e de som åker til fjällen för att supa kan väl lika gärna stanna hemma istället för att skrämma små barn i liftkön när de kommer med BLODSPRÄNGDA ÖGON.
Det jag försöker säga e de som åker til fjällen för att supa kan väl lika gärna stanna hemma istället för att skrämma små barn i liftkön när de kommer med BLODSPRÄNGDA ÖGON.