SPY eller OAKLEY googles?

antonryding

Ny medlem
grejen är ju den att jag ska spendera runt 1700kr

vad skulle ni ta mellan spy solider eller crowbar/wisdom .
egenskaper tack också

förövrigt åker jag på a frame är rätt nöjd men är lite sugen på nya gear till året:P

men är itne sugen på något annat märke:P

simma lungt:)

Oakley Crowbar är ruskigt snygg tycker jag, men den lär man väl se
lika ofta som man sett A-frame föregående vintrar..

Varför just mellan dessa märken, ta med hjälmen och gå till
närmsta återförsäljare av GOGGLES och prova vad som är snyggt.
Du kan ju få rätt feta kombinationer för 1700 kr.

19964.jpg

NOTERA ATT DET INTE GÅR ATT KÖPA GOOGLES I SKIDAFFÄRER VAD JAG VET...
Om du kan nöja dig med goggles så fråga efter sånna, sitter nog finare..

/G

Senast ändrad:
crowbar är riktigt snygga men som sagt varenda jävle kommmer gilda med dom. jag vet reda att crowbar och solider passar till min kruka:P

jag kör med oakley a-frame. dom funkar till alla hjälmar.
men det blir nog crowbar iår för dom verkar funka till hjälm med.

peace

Åk med dina gamla glys och lägg pengarna på ett liftkort eller resa till fjällen/alperna istället!
Personligen så har jag rätt många skiddagar/år och kör på 4 säsongen på ett par bra Spy blizzard. Vafan är glasen bara repfria så! Inte blir du bättre med ett par glasögon för 1600:-
Eller? Åk skidor!

håller med dig men grejen är ju den att mina a frame passar inte hjälmen har fetaste stockholms glipan man kan få:P och hjälmen byter jag itne:P

inte ta nå lite billigare och spara pengar till kläder/skidor/bbräda/liftkort/godis eller stavar?

kolla på typ dragon, anon typ dom har snygga ! men alla kör ju på oakley, visst dom e snygga, men alla har dom!

jag skulle köra på ett par electric.. varför vill du bara vällja mellan dom märkena.. electric är ju mycket billigare, och enligt mig både snyggare och med bättre passform.. sitter som gjutet med min red shaun white trace hjälm..

//CJH

OAKLEY skönare än spy själv så kör man med Oakley och scott usa!!!!

eftersom det är så många som kommer glida me crowbar i år så är de ju lite roligare att köra med SOLDIER, jag har åkt med båda gogglarna och de funkar precis lika bra
dessutom sparar du nåra hundra på att köpa ett par Soldier, då kan du istället spendera dem på ett gäng ordentliga skidsockar eller ett par kaffe i backen :D

/Sandgren

Whowww alltså, Oakley leder med mer än dubbelt så många röster, det här är ju helt sjukt spännande, iiiiiiiiiiiiiiiiiiuoooooo!

Jag personligen skulle ha tittat lite här https://www.freeride.se/review/view.php?id=1778 och här https://www.freeride.se/review/view.php?id=2967 Och sen viktigast av allt, gått till butiken och prövat de, så de passar min hjälm bra osv.
Eller ja, jag skulle väl köpt de jag trivts bäst med själv, inte de som någan annan tyckt att jag ska ha, det är ju trots allt jag som ska åka med de.

Tillbaka
Topp