ssx 5

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 50799
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 50799

Guest
ssx 5
När kommer det ? kommer det att komma? Kommer man fortfarande kunna åka skidor?
KOmmer det komma mågot annat bra skidspel? Minns ju när ssx on tour nyss hade släppts shit vad kul det var !

ssx 5
hoppas också på ett nytt ssx där man kan åka skidor:D

det borde finnas mer grabs än på on tour, och inga monstertrick och såna overkliga grejjer:D och rotationer så som flat, cork och bio:D

Senast ändrad:
ssx 5
jag skulle villja se ett EA SKI, hade varit hur sjukt som hellst.
man skulle ju kunna behålla exakt samma styrning som på skate men göra parker och street baner. skulle va helt galet

ssx 5
superunknown sa:
man skulle ju kunna behålla exakt samma styrning som på skate men göra parker och street baner. skulle va helt galet
Aa det skulle vara nice men det ska vara värkligt för ja tycker ssx är väldigt tråkigt när det är så overkligt.

ssx 5
superunknown sa:
Precis. Varför längta efter ett äckligt SSX om det skulle kunna komma nåt som faktiskt blev bra?

ssx 5
SSX 5 kommer att dröja minst ett halvår till. Jag kan komma ihåg att i spelet burnout paradise så kom det en kommentar om nästa SSX "The slopes are ready". EA BIG vill inte göra samma misstag som de gjorde i SSX on Tour så de har byggt om alla saker på nytt.
Därför, så är det är inte säkert att skidåkare kommer med denna gång.

Jag har hört att nya SSX kommer att vara helt annorlunda. Snowboardåkarna blir kvar men bergen, pisterna, parken och pudret kommer vara fetare än någonsin.

SSX 5 har fått hjälp med idéer från fansajten http://www.merqurycity.com/

Mer vet jag inte.

Senast ändrad:
ssx 5
SverigeTomten sa:
SSX 5 kommer att dröja minst ett halvår till. Jag kan komma ihåg att i spelet burnout paradise så kom det en kommentar om nästa SSX "The slopes are ready". EA BIG vill inte göra samma misstag som de gjorde i SSX on Tour så de har byggt om alla saker på nytt.
Därför, så är det är inte säkert att skidåkare kommer med denna gång.

Jag har hört att nya SSX kommer att vara helt annorlunda. Snowboardåkarna blir kvar men bergen, pisterna, parken och pudret kommer vara fetare än någonsin.

SSX 5 har fått hjälp med idéer från fansajten http://www.merqurycity.com/

Mer vet jag inte.
låter ju rätt najs, förutom att det inte finns skidåkning

ssx 5
Att spela On tour med sämsta skidorna är riktigt kul faktiskt, railsen och flipparna ser grymt mycket bättre ut. Kör man med vänster analogspak samtidigt som man snurrar kan man ju även corka. Grymt mycket roligare än det spin to win som EA verkar tro man vill ha...

ssx 5
Setermaan sa:
Att spela On tour med sämsta skidorna är riktigt kul faktiskt, railsen och flipparna ser grymt mycket bättre ut. Kör man med vänster analogspak samtidigt som man snurrar kan man ju även corka. Grymt mycket roligare än det spin to win som EA verkar tro man vill ha...
WORD!

I brist på skidåkning spelade jag ssx igår vilket jag inte gjort på ett år och de faktiskt ganska najs med de sämsta skidorna.

ssx 5
Niklas_Borg sa:
Setermaan sa:
WORD!

I brist på skidåkning spelade jag ssx igår vilket jag inte gjort på ett år och de faktiskt ganska najs med de sämsta skidorna.
Sjukt mkt Word! :D Men man är ändå sugen på nytt. Typ blandning av skate, jibbin, ssx. :S . Någon som vet något?

ssx 5
ssx är ju fan soft, fast de skulle ju varit fett med ett "EA SKI" också ^^, men de finns ändå nån speciell känsla i ssx tycker jag .. lite nostalgi också

ssx 5
Shaun White Snowboarding Game släpptes för några dagar sen, verkar vara ett ''hate it or love it'' spel, ska kirra det imorn så får man se

ssx 5
Av: superunknown Online | 2008-10-21 17:12 Citera

Ja. Sen att man kan va liksom Colby west PKHunder Oscar Sherlin Simon Dumont mm.. Ni fattar. å lite sånna här andra tricks som Kangaroo. cork, dubbel cork, misty, lincoln och sånt. Det skulleva fettkul :)

ssx 5
PEMothaFuckahs sa:
Av: superunknown Online | 2008-10-21 17:12 Citera

Ja. Sen att man kan va liksom Colby west PKHunder Oscar Sherlin Simon Dumont mm.. Ni fattar. å lite sånna här andra tricks som Kangaroo. cork, dubbel cork, misty, lincoln och sånt. Det skulleva fettkul :)
Det är ju viktigare med en riktig spelmotor än att man kan hetsa Kangie 10 med Oscar Sherlin... Eller?

ssx 5
lp91 sa:
ssx är ju fan soft, fast de skulle ju varit fett med ett "EA SKI" också ^^, men de finns ändå nån speciell känsla i ssx tycker jag .. lite nostalgi också
japp känslan finns där ungefär som julafton

Snödjup

Tillbaka
Topp