SSX, nu med skidåkning!

• Trådstartare Trådstartare KOP_MINA_LAGG
  • Start datum Start datum
SSX, nu med skidåkning!
faan va coolt!!!!!!

men skulle hellre ha ett skidspel som Amped2
Amped3 kommer va asfett,inget skidspel dock (vad ja vet) men de kanske fixar de, men troligtvis inte

SSX, nu med skidåkning!
Nån som vet när spelet som Armada och gänget gör kommer vara klart ungefär ? Skulle sitta gött med det till nästa säsongs slut iaf..

SSX, nu med skidåkning!
det kommer ut i november i USA, så för er som tankar olagligt är det väl ute då, ni andra får någ vänta ett tag till :P

SSX, nu med skidåkning!
Det här spelet är det som Armada har varit med och gjort, kanske finns det fler men de är med på det här.
När den här trailern kom ut så var det inte färdigt , så armada och de andra sponsorerna sa till dem som
jobbade med spelet att de villa ha mer newschool tricks och sånt och visade lite hur det skulle se ut. Så det
är fixat med andra trick.
De som gör spelet har också gjort sågot speciellt med banorna så de inte ska ladda något och så. jag fattade
inte riktigt.

SSX, nu med skidåkning!
Ebony_Cederholm: Det kommer inte vara som i trailern. DVS att det bara är old school. Okej de skulle vara coolt om de va så kanske men jag köper hellre ett spel där man kan göra new school-trick.

SSX, nu med skidåkning!
Det är ju faktiskt roligt att de fått upp ögonen för oss skidåkare. Jag tror att detta spel är ett förstaklassigt skitspel, men det kommer nog även hjälpa oss att få ut ett bra skid spel under de närmsta två åren!

SSX, nu med skidåkning!
För er som inte kan se trailern/klicka på länken:
I trailern finns K2 public enemy med D.V.S. dom kommer finnas med i spelet!!!! :P

SSX, nu med skidåkning!
ska lät köpa det.det ä relese 20 oktober.det ä grymt,jag har kört demot.
+att det är en massa riktiga märken med,tex på demot kunde manb ha ett par armada skidor det ä king.

SSX, nu med skidåkning!
Jag tycker att det skulle vara mycket roligare med ett riktigt verkligt skidspel. Där man köra i normala parker och där det ska vara svårt att dra en kinkad rail.

SSX, nu med skidåkning!
jo jag håller med dig Szick-O fast vi ska ändå inte klaga eftersom allt kan bli bättre än Jonny Moseley Mad Trix:P

SSX, nu med skidåkning!
Bertborge: Jag kan inte göra annat än att hålla med dig, så jäkla härligt spel! :)
Kan inte fatta varför dom inte gjorde fortsatte med en tvåa eller mer..

SSX, nu med skidåkning!
Im_a_Public_enemy: fan va nice film du la ut en länk till asåå =)
ska lätt köpa de här spelet.. man kan ju fan inte klaga äntligen ett skidspel !!!=D

SSX, nu med skidåkning!
Ja, de är no skönaste trailern hittils..:)

Twintip/jibbing är en sport som växer mer och mer precis som snowboard och skateboard gjorde när det var nytt...Å tänk vad många snowboard spel och skateboard spel det finns! För hoppningsvis kommer samma sak hända twintip...:)

SSX, nu med skidåkning!
Spel ideén är i sig helt jävla genialisk, jag har alltid tyckt att man borde göra ett schysst skidspel.
Men Tyvärr så tillhör detta nya spel den IQ befriade serien SSX!
Det är så otroligt jobbigt att istort sett alla trick är såpass överdrivna att de alldrig kan utövas.
Fatta vilket larvigt spel detta är egentligen! En massa tjockisar med Hip-Hop kläder som larvar runt i mysko
miljöer. Okej jag erkänner att jag diggar några av de nya grejerna i spelet men jag kommer alldrig låta mig bli
en typisk SSX spelare.
Hela SSX serien är i grunden utvecklad för folk som sitter hemma och snackar en massa skit om hur bra de är
på skidor men alldrig vågat ge sig ut utanför pisten.

Men de kan ju i och för sig tänkas att detta är det roligaste och bästa spelet som någonsin gjorts, men jag står
iallafall fast vid min kontroversiella åsikt... Haha!

"Favete Linguis"

SSX, nu med skidåkning!
=), jag blev med överlycklig, fast sitter på en .5 lina så jag har inte fått hem det än..
den som väntar på nått gott...

SSX, nu med skidåkning!
Det här ämnet har tagits upp här på freeride typ mer än 16 gånger den senaste veckan.... och freeride har också lagt ut artiklar om det.... så jag tycker att det var liteb sent ;P

SSX, nu med skidåkning!
Tack Jollen! Verkar lovande :)
De släpps nu på torsdag i sverige..:D

SSX, nu med skidåkning!
Men jag la inte ut den här tråden förra veckan! När jag la ut tråden va de typ två andra som skrivit en tråd om de nya ssx, fast de visste ja inte då...

SSX, nu med skidåkning!
sitter och spelar det nu precis och jag kan säga att det är tyvärr nästan precis är som alla andra ssx spel men det är ju inte fel att man kan åka skidor, synd bara att spelet saknar känsla som vanligt...men det är kul med lite nytt. hoppas på att fler tillverkare hänger på och försöker göra skidspel...

SSX, nu med skidåkning!
Ja har lirat det nu i några veckor och det är grymt ball tycker jag. Riktigt roligt att vi skidåkare har fått ett spel =) Karriären kunde dock varit lite svårare den tog inte mer än ett par dagar att klara =(

// Filip Frennby

SSX, nu med skidåkning!
Men vadå, ligger du på 1:a plats i "rankingen"? Isåna fall, va händer när man blir? Har inte orkat kört karriär så mycke,mest freeride så ja ligger typ på 60 eller nåt..:/

Tillbaka
Topp