rosenblad Ny medlem 2007-09-12 St Anton 07/08 #1 Söker boende och jobb i Stanton i vinter.. Någon som har något hett tips om vart man kan hitta något av detta? see you in the pist
Söker boende och jobb i Stanton i vinter.. Någon som har något hett tips om vart man kan hitta något av detta? see you in the pist
Rasmusswe Ny medlem 2007-09-12 St Anton 07/08 #2 haus gruber i st jacob.. det är ett kollektivboende, så ni lär känna mycket nytt folk,, bra till en början på säsongen om man inte känner så många!
haus gruber i st jacob.. det är ett kollektivboende, så ni lär känna mycket nytt folk,, bra till en början på säsongen om man inte känner så många!