st.anton 10-11

st.anton 10-11
jontew91 sa:
Skarback sa:
rimmugygur sa:
Tjena!

Drar också tillbaka till St Anton 9e jan. Har boende första veckan men får sen fixa nåt annat. Om någon har sängplats över eller vill leta tillsamman, hör gärna av er!
rimmugygur@gmail.com
Tjena!
Är också sugen på St Anton från och med typ 15/16 januari och framåt. Om ni hittar boende och har extra sängplatser över så maila gärna på mskarback@gmail.com!
Najs, det låter som en bra plan. Skönt att höra att det är fler som är lite sena. Just nu vill jag hålla alla dörrar öppna för boende, men vi kan ju höras av om nån hittar nåt man kan dela. Min mail är jonathan_vaxholm@hotmail.com
Tjena!! Jag drar ner till Anton den 15e, har boende för första veckan kind of fixat men är väldigt intresserad av att hitta nån sängplats för resten av säsongen. Är det någon annan som flyger till zurich den 15e och vill ha tågsällskap så hör av er!!
min mail: katarina@wahlden.se

Senast ändrad:
st.anton 10-11
Tjooo! Söker boende från den 1 Februari, kan bo var som helst, kan också betala i princip vad som helst!
Om någon har någon eller vet något är det bara att kontakta mig! Ciao!

st.anton 10-11
Tja! 2 killar som precis kom fran ett pissigt engelberg söker boende! sängar, soffa eller golv, vad som helst. Efter 4 dagar i Engelberg är vi sjukt taggade pa att komma igang med skidakningen.

Ring oss:

+46763482448
+46706672937

st.anton 10-11
Hallå alla glada st anton säsongare! Snaaart är det äntligen min tur att åka ner :) Anländer på lördag, har boende fixat i två veckor typ på haus anita men sen får jag fixa något annat, så om någon har en ledig plats i februari hojta gärna till! Och om någon i gänget som bor på haus Anita ser detta så får ni gärna kontakta mig på anne_riise@hotmail.com, skulle vara kul att höra vilka ni är!

Ha're gött allesammans!

st.anton 10-11
Tjena!
Jag och min gode vän kom ner till st anton i måndags. Vi bor i nuläget på hotell men leter efter något billigare alternativ. Polaren sticker hem på onsdag så då blir jag själv kvar här och därför söker jag boende. Är det någon som vill dela boende eller har en ledig plats i lägenheten över till mig? Hör av er på philwahlgren@hotmail.com eller +46-70 71 68 174.

Hoppas på kallare dagar än denna plaskiga regndag! Ha´t!

Senast ändrad:
st.anton 10-11
Hej

Jag åker ner till St Anton nu på fredag med en sista minuten resa, men vill stanna längre än 1 vecka. Är det någon som har tips om boende eller jobb för resten av säsongen vore det jätte snällt om ni hör av er till mig!

/Henrik 
henrikgranberg@gmail.com
+46735031775

st.anton 10-11
Hej alla säsongare!!
Jag letar boende från och med 7:e Februari till 1:a April.
Allt är av intresse men max 30€/ natt... Hör av er om ni vet något!
Nummer: 06643701049
Tack på förhand // Daniel :)

st.anton 10-11
Hej,

Eftersom min polare lyckades skada ryggen och mina pengar börjar ta slut har jag en lägenhet som behöver fyllas resten av säsongen. Boendet ligger i St Anton och rymmer 2 pers. Är det någon som behöver boende för resten av säsongen tveka inte att ta kontakt. Priset är 20euro/natt per skalle.

/David
+4368183701054

st.anton 10-11
HejHej!!

Jag står utan boende i månadsskiftet eftersom killen vars plats jag tog kommer tillbaka. Någon som har eller vet om något boende i st anton där det behövs en till? :)

Tack på förhand!

//Katarina
+436803340360

st.anton 10-11
hej!! jag anländer till st anton på... måndag den 21/2.. någon jag kan bo hos några nätter?? ska resa vidare sen.
hade vart helt sjukt tacksamt!!

tack på förhand,
Linn

st.anton 10-11
Heej! Jag har precis sagt upp mig från mitt städjobb, det är 2dagar/vecka och det blir ca 12h/vecka. Man får ut ca 400-500E i månaden. Är det någon som är intresserad av att ta över det så hör av er. Hon chefen skulle bli jätteglad. MVH Stina
06644768575

st.anton 10-11
hej.

jag är en lugn umeå kille på 20, kommer ensam till st anton typ 12e mars. letar billigt boende i alla former. allt är av intresse, golv, soffa, säng!

skicka ett PM eller 00467 606 202 28

mvh

oliver

Tillbaka
Topp