st Anton 11/12 boende

lillizz

Ny medlem
st Anton 11/12 boende
Tja vi är två dudes i 20års åldern som letar boende i St Anton säsong 11/12.
är du/ni kanske en av de lyckligt lottade som har chansen att få oss hör gärna av er på PM!

om ni har tips på boende får ni gärna slänga in ett förslag på det också!

Mvh// Victor och Fredrik

st Anton 11/12 boende
Hej,

Vi är två kompisar som ska resa runt lite under vintern/våren.

Vår plan är att vara i Chamonix/St Anton en månad från januari-mars, har ingen betydelse. Är det någon som har platser över i en stuga/lägenhet eller är intresserade av att dela boende så hör gärna av er. Vi är flexibla gällande pris, period eller område. Vi bor just nu i Stockholm och älskar alplivet. Hör av er :)

/Louise & Josef

Tel: 076-19 68 000 el 073-048 72 53

st Anton 11/12 boende
Hej!

Jag och min kusin, båda 19 år, är sjukt på! Vi letar lägenhet men det går sådär.

Hör av er om ni är sugna! :)

st Anton 11/12 boende
Hallo!

Har noen av dere fått plass og bo? Leter og leter, men finner ingenting.. Noen som er keen på å bo ilag isåfall?

Magnus :)

st Anton 11/12 boende
Tja!

Amanda heter jag och är en 22-årig tjej som säsongade i St Anton förra säsongen.
Nu har jag planerat att åka ner igen och har fixat värsta lyan som jag gärna vill dela med mig av.
Förra året betalade vi på tok för mycket så jag har försökt få tag på en lägenhet som är ett par tusenlappar billigare i månaden och lyckades få mina gamla bummarpolares lägenhet i St Jacob.
Det är en liten bit ifrån men det går gratis skidbussar varje kvart och tar bara 10 min. Man kan även gå hem från krogen på natten och framför allt tänkt på hur mycket billigare den är och hur fit man kommer att bli ;)

Lägenheten är hur fräsch som helst! Helt nyrenoverad med diskmaskin, tvättmaskin, fullt utrustad kök, 4 supersköna King size dubbelsängar ja You name it.
Hyran ligger på ca 4800:- / månad och det bästa är att man kan betala månadsvis! Vilket inte är helt vanligt där nere.
Hyresvärdarna är supertrevliga och tillåter dessutom lite besök då och då.

Jag söker nu 4-5 sköna människor som vill dela denna underbara lägenhet med mig?
Jag kommer att åka iväg till Australien den 4e Okt så hör av er så snart ni kan. Därefter kommer ni få kontakt med min lillsyrra. Hon är också okej :)

Maila en kort presentation och bild eller ring NÄRSOMHELST!

Amanda +46763- 28 28 86

Emma +46730- 740 375 ( efter den 4e Okt )

Senast ändrad:
st Anton 11/12 boende
Tja!

Vi är två grabbar som åker ner till St Anton nu på fredag och har endast bokat boende för en vecka för att söka jobb och boende. Tänkte kolla lite ifall det finns någon som har något boende som behöver fyllas eller ifall det finns någon/några som tänker likadant och vill dela boende. Har tänkt stanna hela säsongen ifall allt går som det ska!

Skicka gärna mail till linus_ponerup@hotmail.com eller FR mail ifall ni vill ha lite mer info om oss.

Tack på förhand
Linus & Ogge

st Anton 11/12 boende
Tjena Amanda! Jag och en polare är sjukt sugna på att bo med dig/er. Vi gjorde en säsong förra året i val thorens och vill nu testa österrike men har inte lyckats hitta nått boende.
hör gärna av dig om du vill veta mer

Alex

typalex_@hotmail.com

st Anton 11/12 boende
Jag bokade resa idag sådär superspontant bara för att jag hitta en superbillig resa. Jag säsongade också förra året som både amanda och emma gjorde men fick gratis boende med jobbet och denna säsong ska jag bara ner mellan 5-31 januari så jag behöver bara hyra in mig hos någon eller så! Om någon är sugen på att dela något är de bara att höra av sig! Gäller er, amanda och emma, också om ni inte hittat tillräckligt mycket folk! Vet flera som kan tänka sig att bo tillsammans då vi är några stycken som är sugna på att köra en månad eller så där nere.
Sjukt taggad!!!

Tillbaka
Topp