St. Anton 22/3

Duvanlin

Ny medlem
St. Anton 22/3
Halloj!

Hade tänkt att dra till St. Anton nu den 22:e mars och stanna 1 vecka, mycket snowboard och party!! Det verkar vara tomt på folk som vill följa med här hemma, så tänkte om någon annan ska ner? Alltid trevligt och hänga med någon än att vandra runt själv!

Hör gärna av dig
// Erni
 
St. Anton 22/3
7600 kr, då är det nåt specialpaket: flyg, frukost och lunch,boende,liftkort. Allt som behövs, så det är riktigt billigt:) Häng på då!!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp