St Anton 28 November!

• Trådstartare Trådstartare perragbg
  • Start datum Start datum
P

perragbg

Guest
St Anton 28 November!
Har hittat bra resealternativ till St Anton måndagen den 28:e..
Tar flyget från Landvetter till München tidigt på morran, går på 800:-.
Sen tåget från München Hbf 15.30 och är framme i Anton 19.00.. kostar 190:-
Om ingen löser bil från Sverige inom 2 dygn lär jag nog boka detta..
Är det intressant för någon mer får ni gärna hojta till:)
Mvh Perra

St Anton 28 November!
Jag är sugen på att dra ner dit på försäsongen:) Men det känns lite vågat att dra ner, eftersom det knappt finns någon snö och väderprognosen ser inte lovande ut..

St Anton 28 November!
Vart kollade du upp tågtider och kostnader? Ska flyga ner den 1:a dec men har inte bokat något tåg ännu...

tacksam för hilfe

St Anton 28 November!
Tja! Svarade på ditt pm precis Perra!

Min plan är alltså att bege mig ner runt december 1, med flyg, om inget annat dyker upp. Måste dock vänta med att boka, i allafall denna vecka pga vissa omständigheter.

Väl där nere har jag inget boende. Är det något som nån av er här på tråden har lr har funderat mer över!
Har sökt en del jobb som jag fortfarande väntar på besked ifrån, där jag i så fall får boende inkl. Men skulle vara skönt att komma ner å veta att man har nånstans å bo första nätterna!

Ang vad schloken skrev med väder å snö bör man kanske inte hetsa iväg ner redan nu i månadsskiftet. Det är rekordår vad gäller milt väder, å kommer det inte ordentligt med snö, då kommer inga tuister, å behovet av säsongsjobbare kanske förskjuts en hel månad.

Nu är jag inte den som är den, negativ & pesimistik är inget jag går hand i hand med, så vad faan, får se efter veckan helt enkelt:).

St Anton 28 November!
Hanson sa:
Tja! Svarade på ditt pm precis Perra!

Min plan är alltså att bege mig ner runt december 1, med flyg, om inget annat dyker upp. Måste dock vänta med att boka, i allafall denna vecka pga vissa omständigheter.

Väl där nere har jag inget boende. Är det något som nån av er här på tråden har lr har funderat mer över!
Har sökt en del jobb som jag fortfarande väntar på besked ifrån, där jag i så fall får boende inkl. Men skulle vara skönt att komma ner å veta att man har nånstans å bo första nätterna!

Ang vad schloken skrev med väder å snö bör man kanske inte hetsa iväg ner redan nu i månadsskiftet. Det är rekordår vad gäller milt väder, å kommer det inte ordentligt med snö, då kommer inga tuister, å behovet av säsongsjobbare kanske förskjuts en hel månad.

Nu är jag inte den som är den, negativ & pesimistik är inget jag går hand i hand med, så vad faan, får se efter veckan helt enkelt:).
Jag flyger ner den 1 dec, kph-zürich + tåg. Kanske samma flyg ? =)

St Anton 28 November!
Min resväg lutar nog åt samma som Perras. GOT - MUC via Berlin, Sen Tåg därifrån. Det var det klart billigaste alternativet!!

Uppdaterar när jag har bokat!

St Anton 28 November!
Tja! Jag är i St.Anton nu och söker boende, bor på ett hostel nu, men den trevliga damen som har det säger att hon snart vill höja priserna, då kommer jag inte kunna bo kvar, är det någon som har fixat en lägenhet och vill ha hjälp att dela på hyran? hör av er snarast! Här, mail eller på telefon! +46 732-476055

Mvh.
Viktor Jörding

Tillbaka
Topp