St. Anton...bara 1 vecka kvar!

McConkey

Ny medlem
Nu är det bara drygt en vecka kvar tills jag sätter mig i min vita 740 å sakta börjar rulla ner till de snöklädda bergen. Jag hoppas kunna glida in i St. Anton den 25 november lagom till säsongs premiären den 29:e.

Det ska bli så otroligt skönt att få åka iväg å göra något som jag älskar. Något som jag drömmer om hela dagarna. Att det snart händer känns helt overkligt! Som förstasäsongare har man ju en del förväntningar! Har tidigare vart i åre en säsong men det känns precis som hemma fast man åker skidor på dagarna!

Nu ser jag framför mig 4 månader av total lycka!

Finns det några andra entusiaster som ska till anton i vinter så hör av er. Skulle vara kul att lära känna lite roligt folk att åka med å kanske svepa några kalla med.

Ses i backen! /Micke

Tja!
Tänker precis som du!! Jag och tre polare till mig sticker till Ischgl(ligger 2-3 mil från St Anton) den 26 nov. Vi ska oxå köra ner i en Volvo 740 eller rättare sagt en 745...den är vit som puder sååå nice!!
En annan polare till mig är redan i St Anton. Killen heter Jolle...riktigt skön...han borde du kontakta!! e-mail: joel_davidsson@hotmail.com

ha d nice i pudret!!
/Maccan

Ska åxå ner till St Anton efter nyår.
Ja å en poolare ska åka ner i, hör å häpna, en vit volvo 745!
Ska bli sjukt kul.
Ligger i lumpen nu med da chef ekelund från höör city. Han ska åxå ner efter jul när vi har muckat, så det lär nog bli ett jävla krök å massa fet puder.
Ses i Stanton!

S:t Anton ska det bli, jag min polare åker faktiskt inte en vit 740 ner, det kan bli en blå men förmodligen blir det i ett tåg. 3:e december är vi nere. Börjar dra ihop sig nu och jag kan ju säga att jag aldrig varit så sugen på något.

Ses därnere

// Johan

Jag och min kompis skall också dra ner till St Anton , fast den 26nov.
Någon som är där nere nu som vet hur det ligger till på jobb fronten? Något kvar då?
Ha det bra...och så syns vi där nere!?

`Vit volvo 740`... HA!
Silvergrå Cheva Van med Kaptenstolar i blå plysch är det som gäller!
St Anton, det är väl en förort till Ischgl, eller!? ;D

Sitter pa mailbox i anton nu!
Tog den röda värsting opeln ner me nara polare!

Jävligt segt e d. har varit här i 4 dar. Börjar trilla ner lite folk nu.
har du na jobb? d e ju lite konkurrans om de.
Hör av dig när du nere!

Lycka till me biltrippen!!

Pyser ner runt månadsskiftet. Var nere i Oktober o fixa jobb så jag har det fixat. Tanten hämtar mig till o med på stationen =). ¨åja vi ses väl på berget då

Du och jag ska nog svepa några kalla innan säsongen är över!

Johan

Jo, jo imorgon packar man forrden full med diverse sinnrika produkter och sladdar sakta ned mot Anton.
Om det är någon rolig männsika där nere nu så kan ni väl höra av er till mig så kan vi kanske ta några brygder och snacka lite skit.

Vi ses i Anton!! //Micke

Jag och en tjejen skall ner till St Anton den 25:e november.
Men vi har valt en lite mer lyxig färdväg med flyg.
Går lite snabbare :)

Boende fixat men inte jobb... men vad är det man säger.. allt löser sig :)

Ni lär märka när jag kommer för det är då festen börjar :D
hehehe .. vi syns där nere !!

// Daniel

Tillbaka
Topp