st anton boende/arbete

st anton boende/arbete
Tjoooo, hur går man tillväga med att söka jobb i st. anton? plus boende? Är det bara att åka ner dit och fixa det på plats, eller ska man helst kolla upp det innan? Tiden börjar att rinna ut lite i sand känner jag då som det snart är december.

Är även själv, skulle vara sjukt kul att kunna åka ner tillsammans med någon och kanske dela boende eller liknande?

mvh, Johanna Lindqvist. :)

st anton boende/arbete
Hej! Jag har precis kommit fram till st anton för två dagar sen, lååång biltur kan man säga :) Har aldrig varit här förut så kan ju inte direkt säga att jag har så värst mycket erfarenhet men det verkar helt klart som det är lättare att fixa jobb när du är här nere :) vi fick en lång lista från arbetsförmedlingen (typ), dock var den på tyska med det går ju att lösa :) när säsongen börjar komma igång så ska det nog lösa sej med jobb med ????
Boende kan nog vara skönt att kanske boka ett hostel el. liknande ett tag tills du har hittat nåt mer permanent.

Ha det fint!

st anton boende/arbete
Rekommenderar dig starkt att kolla på alla andra "St Anton" trådarna. Finns massor av bra info! Där kanske det till och med finns någon som letar efter roomies! :)

Snödjup

Tillbaka
Topp