St Anton Boende!

kowal

Ny medlem
St Anton Boende!
Hej jag och ett par polare ska ner över vecka 8 till St Anton. Vi kör ner själva och vi har inget bokat överhuvudtaget, någon som har nått tips på boende? Ett telefonnr eller email hade suttit fint. Behöver inte vara så nära huvudbyn. Om du har vet nåt ställe som kan ha något ledigt eller vet nummer till någon som vet där nere, dra dig inte för att skriva! Ha DE
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp