Donkii Ny medlem 2005-11-18 St. Anton den 19/11 #1 Åker till st. anton imorgon med våran jänk buss.. så det blir fett.. vi ses där nere :D
HedlundMannen Medlem 2005-11-18 St. Anton den 19/11 #2 jag kommer till anton om 4 dagar, alltså på tisdag. Keep an eye open! Om ordet jänk kommer ifrån Jänkare så tror jag på att den funkar sisiodär och tippar därför på att vi anländer samtidigt. Väl mött på efterskidningen
jag kommer till anton om 4 dagar, alltså på tisdag. Keep an eye open! Om ordet jänk kommer ifrån Jänkare så tror jag på att den funkar sisiodär och tippar därför på att vi anländer samtidigt. Väl mött på efterskidningen