St. Anton den 19/11

St. Anton den 19/11
jag kommer till anton om 4 dagar, alltså på tisdag. Keep an eye open!


Om ordet jänk kommer ifrån Jänkare så tror jag på att den funkar sisiodär och tippar därför på att vi anländer samtidigt. Väl mött på efterskidningen
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp